Hoihoii! Mijn vriend en ik willen binnenkort beginnen aan een kindje, Nu las ik op internet over een kindgebonden budget voor ouders die het niet zo breed hebben. Is hier iemand die gebruik maakt van zo'n kindgebonden budget? En zou iemand me hier wat meer over kunnen vertellen? Groetjes sterrentje!
Dat ging hier automatisch, moest het opzoeken toen ik ineens toeslag kreeg. Ik krijg bv 50 euro in de maand, dus zou het er niet vanf laten hangen
dat kun je krijgen aan de hand van een bepaald salaris. wij krijgen het niet. man verdient teveel. reken je sowieso niet rijk want het is over het algemeen niet veel en ik heb het idee dat het binnen nu en een paar jaar helemaalverdwijnt. als je kijkt op de site van de belastingdienst kun je er veel info over vinden
Onze mannetje is nu 3 jaar oud en heb het bedrag in die tijd al stukken minder zien worden, en ons loon niet . Eerste jaar kregen we 18 euro nu nog 9 . Dus reken je er maar niet te rijk mee want denk dat dit 1 van de toeslagen is die snel verdwijnen. Het is zeker niet zo'n hoog bedrag in de maand dat je daar daadwerkelijk een kindje van kunt onderhouden
Nou idd... Dat is de moeite. Wij krijgen 123 euro per maand, maar mijn man is zelfstandig ondernemer en heeft in 2011 en 2012 een negatief toetsingsinkomen.
wij krijgen ook iets vabn 9 euro pm. 2 jaar geleden nog 30 euro. reken je er niet meer rijk. het is als je geluk hebt een paar pakken pampers. maar een kind onderhouden lukt echt niet.