Daar inbakeren toch een steeds terug kerend onderwerp is, ben ik eigenlijk wel eens benieuwd welke bakerzak/doek hier nu het meest gebruikt word, en waarom jullie voor die zak/doek hebben gekozen.
Wij hadden voor een SwaddleMe gekozen omdat daar de beentjes lekker vrij zaten, en omdat ik hem heel makkelijk vond met het klittenband. We hebben hem wel maar een kleine maand gebruikt (6 tot 10 weken), dus ik denk voor oudere baby's dat het klittenband makkelijk los kan gaan.
Wij hebben tot hij ongeveer 2 maanden was de puckababy gebruikt. De kraamhulp had er eentje mee om uit te proberen en hij beviel ons erg goed. Makkelijk in gebruik en ons mannetje sliep er heerlijk in. Tegenwoordig hebben we hem gelukkig niet meer nodig en valt hij heerlijk rustig in slaap zonder de puckababy.
Wij gebruiken de puckababy...Hij is nu uit de piep gegroeid en gebruiken nu de mini. Hij slaapt er goed in.Ben wel van plan om hem zo snel mogelijk een normale slaapzak aan te wennen, maar nu zijn zijn bewegingen in zijn slaap nog zo wild dat dit wel goed werkt.
Hier ook de puckababy piep gebruikt, omdat me kleine zich wakker maakte met zijn maaiende armpjes. Mijn zoontje is nu 7 weken en slaapt al een week zonder. Het werkt echt, hij heeft er heerlijk in geslapen.
Ik ook, voor beide jongens gebruikt (en nu enkel de nacht nog voor mn jongste, afbouwen is een ramp.. dat is dan weer een nadeel).
Ik heb er een geleend van het consultatiebureau om te kijken of mijn zoontje daar goed op zou reageren. Ik mocht hem in totaal 6 weken lenen. Eerst 3 weken, maar het was toen zo'n warme zomer dat ik hem toen helemaal niet heb gebruikt i.v.m. de hitte. Toen nog maar eens 3 weken verlengd, en ook niet gebruikt. Maar dan weet je dat die optie er ook is, voordat je een dure aanschaf doet.
hier eerst de puckababy, mar daar had ie toch iets teveel ruimte nog voor z`n armpjes. Nu de dreamswaddle.... stuk goedkoper en een wereld ding
Hier ook de pacco! 2 wkn mogen lenen van het cb en een groot succes. Ons meisje had in de puckababy teveel vrijheid en in de swaddleme wist ze zich gewoon los te wurmen.. Ik ben nu begonnen om af en toe overdag de pacco weg te laten, tot nu toe gaat het aardig!
Pacco, vanaf 7 weken gebruikt en ze ligt er nu 's nachts nog in. Overdag een andere, lossere.. merk weet ik niet. Waarom specifiek Pacco? Geen idee, mijn zus had er nog 2 dus heb die als enige geprobeerd. Wat een wereldding zeg. Ik hoop dat ze dr nog ff in kan blijven, ze draait zich nog niet om.. Ik ga dat ding echt missen!
@ Dirksmama: waarom heb jij bewust voor geen gekozen? Ik ben niet echt op de hoogte van mogelijke nadelen. Zijn die er? Ik heb mijn zoontje altijd in een gewone doek gedraaid, zo slaapt hij nog steeds het beste...
Hier ook de Pacco. Afbouwen gaat redelijk wij zijn sinds een week begonnen en het rechter armpje kan er makkelijk buiten gelaten worden we gaan vandaag een slaapzakje kopen en kijken hoe hij het daar in doet.. Wij hebben voor Pacco gekozen omdat mijn schoonzusje er nog twee had ligge en ze me wilde lenen. Ons ventje sliep zo ontzettend slecht dat hij amper 4 uurtjes per dag (!!!) sliep.
Dat is de vraag toch ook niet?! Dan had de ts wel gevraagf waarom heb je wel ofniet ingebakerd en zowel welke doeken heb je gebruikt?!