Dat heeft waarschijnlijk te maken met de borstvoeding en het niet kunnen herkennen van hongersignalen. Ze zouden dan ook te lang door kunnen slapen, waardoor de bv weer terug kan lopen etc. Overigens ben ik pro borstvoeding en pro inbakeren. Als je goed oplet zie je de hongesignalen ook met doek om voordat ze gaan huilen(ze gaan dan wurmen in de doek) en mijn zoon heeft nog nooit een nacht doorgeslapen dus met de productie zit het ook wel goed.
Ik heb een pacco gebruikt, nu niet meer want hij begint om te draaien. En dat was inderdaad prima te combineren met de BV hoor.
Wij hebben naar volle tevredenheid de DreamSwaddle gebruikt toen ze nog heel klein was. We hadden toen bedacht de overstap te maken naar de Puckababy Mini, maar dat was al niet meer nodig!
Ik gebruik gewoon een laken op een goede maat geknipt en genaaid. Ik heb de puckababy piep geprobeerd, maar daar zit ze nog te los in, waardoor ze alsnog dr handjes ed beweegt.
Ik gebruikte toen ze nog jong was de Pacco op aanraden van het consultatie bureau. Nu slaapt ze zonder inbakerdoek.