ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

zondagmiddag kwam sam uit bed met koorts 38.8, s'avonds was het 39.2. ook gister nog koorts overdag en s'middags uit bed 39.9, na een zetpil zakte het tot 37.8, s'avonds rond half 12 was ie wakker en had ie 40.8, geijk een zetpil gegeven. vanmorgen was het 38.8 en huilen en bij mij hangen, nu na een zetpil knapt ie wat op gelukkig.

wanneer zouden jullie de huisarts bellen?

2. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Hier zeggen ze dat je na 3 dagen koorts mag bellen, of als hij heeeeeel suf is. Ik zou dan morgenochtend gaan bellen.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij is nu weer wat opgeknapt na de zetpil gelukkig en loopt een beetje rond en kijkt tv. zal vandaag verder wel zien hoe het gaat en dan idd morgen bellen als ie nog koorts heeft.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad bellen als de koorts 3 dagen aanhoudt of als je het niet vertrouwt ;)

Beterschap!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb hem om 7.30 een zetpil gegeven, hij is nu vrolijk aan het spelen en kletsen. koorts was toen 38.8 en nu net 39.0.

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    na drie dagen willen ze hier de kindjes wel even zien. Door de zetpil heb je niet echt een goed beeld van je kindje wel altijd fijn dat ze ervan opknappen. Ik zou echt even bellen en overleggen.

groetjes kim

7. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    hier laatst ook een ziek mannetje gehad :( zielig he!!

maar als de koorts niet boven de 40 komt zou ik niks geven hoor...die koorts is ook een beetje nodig om het virus aan te vallen...

hier was meneertje na 3 daagjes weer helemaal zichzelf! ;) beterschap!!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik geef hem ook alleen een zetpil als het echt nodig is, vanmorgen was ie alleen maar aan het huilen en bij mij aan het hangen. inmiddels is ie lekker aan het spelen en gewoon vrolijk.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou vanmiddag toch maar de huisarts gebeld want sam kwam uit bed met een temp van 40.4 en alleen maar huilen/krijsen. hij heeft een fikse keelontsteking, en nu een antibioticakuur.

Deel Deze Pagina