Welke bakfiets kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil in de toekomst ook heel graag een bakfiets en dacht voor een 3-wieler te gaan, nog steeds wel maar ik begin nu toch wel een klein beetje te twijfelen.

Zijn die babboe fietstest dagen door het hele land??

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een baboe 3 wieler, en ik ben er super blij mee. Je kindjes zitten volgens mij ook veel dieper als in die bakjes van die 2 wielers. Maar ik weet niet of dat per merk verschilt. Ik vind het fijn dat ik veel boodschappen mee kan nemen. Zelfs de buggy gaat mee. Ik heb geen trap ondersteuning, en vind dat het niet bijzonder zwaar fietst. Ik fiets zowiso, altijd lekker op mijn gemakje.
    Maar over dat omkiepen.. Ik ben nog nooit gekiept, maar je moet inderdaad rekening houden met het nemen van op en afritjes. Dit heb je echter met 2 dagen onder de knie, en het gaat bij gewoon automatisch.
    Maar eh... met een gewone fiets kan je toch ook makkelijk vallen??

Ik denk dat je met een drie wieler minder makkelijk valt, helemaal als het straks glad is. Ik ben op de gewone fiets helemaal geen held, als het regent ben ik al bang om op een klinkerweg te gaan glijden en vallen. Ik ben dus zo blij met een driewieler!! (hoe moet dat als die kleine straks groot is....kan moeilijk in mn eentje op dat ding gaan fietsen..:D;))

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb een derdehands babboe big met versnellingen. Ik vind 'm erg zwaar maar goed, ik heb dan ook een hekel aan fietsen. Hier voldoet ie aan het doel: boodschappen doen en kindjes uit school e.d halen. Ik ga er geen tochtjes mee fietsen :)

Deel Deze Pagina