Ik gebruik nu sinds een week Friso Comfort tegen buikkampjes, En ook sinds een week Nystatine voor haar spruw. Nu na een week is ze inplaats van dat ze moeilijk kan poepen aan de diaree gegaan, en heeft ze schuimmige lichtgele poep en nog steeds last van kramp die nog steeds heel hevig zijn en nog steeds de hele dag door. Het is ook echt hystirisch huilen tot ze drinken krijgt,want haar fopspeentje werkt niet meer bij haar. Maar ik heb ook gelezen dat ze van nystatine diaree kunnen krijgen, Dus zou ze de diaree nu van de nystatenen hebben of zou de friso comfort niet weken. IK ben echt waar zo moe van die krampjes, Het verpest zo veel, ik kan nergens naar toe omdat ze alleen maar de hele dag door bijna pijn heeft. De hele dag ben ik aan het denken heeft ze honger of zijn het de krampjes als ze krampjes heeft laat ik haar ook niet onnodig huilen dus is het de hele dag met haar bezig zijn. Net als gisteravond is het pas 22:00 als ik met mijn avond eten begin. Mijn huishouden kom ik ook niet meer aan toe en mijn hondjes moeten het ook al erg afzien. Maar ja mijn vraag is dus: Komen de krampen van de nystatine of heb ze misschien iets anders?. En heeft jullie kindje ook van dat schuimmige poep van de friso comfort?. Ik moet deze week zo en zo naar het CB, maar misschien zijn er hier andere met de zelfde ervaring Groetjes Lillybit
Je moet de voeding niet schudden, maar roeren. eerst de helft gekookt water pakken, alle schepjes erin en goed roeren, dan de andere helft koud water. of geheel gekookt water en dan afkoelen onder de kraan, maar dat andere gaat sneller. Je kindje krijgt nu zoveel schuim en lucht binnen dat het er ook weer zo uit komt, heb ik in het begin ook gehad tot ik ging roeren met een vork. probeer het eens.
ze heeft net een fles gehad, maar de volgende ga ik roeren. En ja de fles is een en al schuim, en het komt erook zo uit. ik hoop dat dit het is. bedankt.
Ik heb geen verstand van Friso dus daarbij kan ik je niet helpen, maar volgens mij heb je al een hele goede tip gehad van mamavanukkie Maar ivm buikkrampjes, raad ik je een draagdoek aan! Toen mijn zoontje krampjes had en ik deed hem in een draagdoek was het gelijk goed en ging hij lekker slapen!
Ik heb nu 2 flessen gegeven zonder te schudden, En ze heeft nog steeds kramp, maar ik kijk het nog even aan. Ik geef de hoop nog niet op Morgen kom ik vertellen hoe het is.
Hoi Hoi, Bij ons kreeg hij geen rare ontlasting van friso comfort maar inderdaad niet de fles schudden. Krampjes doe je gewoon niets aan bij ons hielp bijna niets. Wel inderdaad de draag doek (ook tijdens het eten deed ik hem daarin) en evt. inbakeren hielp vooral 's nachts en wat bij ons af en toe wel hielp was cinababy van vsm kan je ook proberen..... Succes, Groetjes Lysanne
Ik heb alles al bijna gedaan, Infancol gegeven, abc sulphur van 26 euro, inbakeren dan blijft ze net zolang wurmen en jammeren tot ze los is,ook al duurt het 2 uurHet enigste wat helpt is haar speentje en haar fles. Gisteren middag rond 16:00 uur zijn de krampen begonnen en ze heeft ze nu nog. ze heeft alleen maar zitten tullen bij me, en liggen strekken tot ze een plank is, wel 20 luiers vol gepoept , jammeren tot krijsen van de pijn. Haar vrekoudheid lijkt ook wel erger geworden ze zit ook helemaal vol snot en met ademen brompt ze. Ik heb net de dokter maar weer gebeld en ik woordt in het begin van de middag terug gebeld. Want dit is niet normaal meer, ik zit nu te denken miss heb ze KMA, of reflux maar ze spuugt niks. Ik heb vannacht en vanmorgen echt zitten huilen omdat ik het niet meer weet. Ik ben zoooo moe en bijna net zo gefruustreerd als haar. Ze laat ook heel veel scheetjes die haar zeer doen. Ik ben zo machteloos