Welke Bambix ?

Discussion in 'Voeding' started by MamaBianca, Jun 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee is bijna 6 maand en dus mag ik over op Bambix pap. Maar er zijn zoveel soorten pap.

Welke geven jullie aan je ukkie en wanneer op de dag? En dan uit een bordje of uit de fles?

2. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik kijk even mee met dit Topic, want ik vroeg het me idd ook al af.

Onze kids zijn even oud!

Liefs Elly.

3. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Precies even oud...grappig!

Liefs Elly.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb altijd de gewone pap van Bambix gekocht, afhankelijk van leeftijd. Nu hebben we die voor vanaf 12 maanden. Maar je hebt ook die van 6 en van 8 maanden.

5. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    @Elly1979: wat leuk! Gaat hard he met die ukkies. Alweer bijna 6 maand!

@Manuela79: er zijn veel verschillende soorten pap vanaf 6 maand. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Maar geef jij de pap uit de fles of uit een bordje en wanneer op de dag?

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wij geven (soms) Bambix granen en soms Appelpap. Uit een fles, want hij gruwelde van pap van een lepel - ik zelf ook dus ik vond het niet raar en heb niet aangedrongen. Gewoon proberen wat ze lekker vindt! Even opletten of de pap al op basis van opvolgmelk is of dat je hem met je eigen flesvoeding moet aanmaken.

Oh, en hij krijgt hem als de laatste fles van de dag. 's Ochtends gewoon melk met een boterham.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik geef gewoon de normale, dat is al een ontdekkingstocht op zich voor die kleintje... aparte smaakjes kunnen ze later altijd nog proberen.

Toen wij begonnen met nutrix gaf ik het met een lepeltje. Toen kreeg ze op een gegeven moment ook groenten/fruit erbij en dat geef je natuurlijk ook met een lepel dus toen deden we de nutrix in de fles. Nu krijgt ze nog steeds bambix uit een bordje smiddags omdat ze nog geen brood lust (heel langzaamaan begint ze dat te eten) en smorgens 2 scheppen in de fles omdat Louise een klein/slank meisje is.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle kreeg met 6 maanden de gewone Bambix (dievanaf 6 maanden) zonder smaakje. Net wat Manuela zegt, het is allemaal al zo vreemd voor die kleintjes..

Jelle kreeg de pap toen alleen 's avonds in de fles, omdat hij anders niet doorsliep en om 4 uur te eten wilde. Nu krijgt hij 's ochtends en 's avonds een papfles... Die van de ochtend zit in een fles omdat ik echt geen zin heb om om 7.30 met een bordje pap te gaan zitten... En Jelle gaat altijd weer naar bed na de fles, en slaapt vaak nog tot 8.30... :D (blije Jelle, blije mama... )

Share This Page