Kramp met 8 maanden groentepotje?

Discussion in 'Voeding' started by brigitte34, Jun 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte34

brigitte34 Nieuw lid

Jun 10, 2008
    2
    0
    0
    Hallo,

een kleine 2 weken geleden ben ik begonnen onze zoon die volgende week 8 maanden wordt de 8+ groentepotjes te geven rond 16.15 uur en om 17.00 als wij eten geven we hem af en toe danoontje start. Beide hapt hij ook zo weg :) . Luka is een goede eter.

Maar nu valt het ons op dat als hij om 19.00 zijn laatste fles krijgt hij een uur later erg hard begint te huilen in bed. Echt heel erg zielig. Eerst dachten we aan een huiluurtje. Maar hij kon als hij eenmaal weer sliep, na hem er eerst uit te hebben gehaald en even bij ons te houden, later een poepluier hebben. Vanmiddag tijdens het eten geven bedacht ik me dat het misschien wel eens door zijn voeding kan komen. Voeding heeft enige tijd nodig om te verteren.

Was ik te vroeg met het geven van de 8+ potjes?
    Het CB gaf hierop niks aan gisteren bij controle toen ik aangaf deze al te geven. Iemand hier ervaring mee. Misschien wat tips om zijn krampjes te verzachten? Wij en ons mannetje zouden hier erg mee geholpen zijn.

2. Anique

Anique Niet meer actief

Zielig he? Ik vind het ook een drama die krampjes...
    Ik heb nog geen ervaring met potjesvoeding, maar Can heeft wel krampjes en hij krijgt van ons druppeltjes van VSM "Cinababy" en die helpen heel aardig, het lijkt de krampjes echt een heel stuk minder heftig te maken.. misschien kun je het eens proberen..?

3. brigitte34

brigitte34 Nieuw lid

Jun 10, 2008
    2
    0
    0
    Ja krampjes zijn idd zielig.
    Cinababy hielp bij Luka toen hij zo klein was ook.
    Maar helaas nu niet. Halsbrekende tranen :(
    Geniet ervan, voordat je het weet is deze ook alweer 8 mnd.
    Tijd gaat te hard, Luka was nog wel 6 weken te vroeg geboren!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Misschien kun je eens proberen vers te koken? Gewoon wat aardappels+wortels ofzo.. Heel basic. Als hij daar niet op reageert zit er waarschijnlijk iets in die potjes waar je zoontje niet tegenkan. Als je de ingredienten van die potjes bekijkt zit er vaak veel meer in dan alleen de titel op de potjes doet vermoeden.

Share This Page