Fiets online kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door twinkle star, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wie hee er ervaring met een fiets online kopen en waar? Voor onze dochter ben ik op zoek naar een transportfiets. Veel webwinkels hebben hem maar de prijzen en ressensies lopen zo uiteen.

Wie heeft er wel eens online een kinderfiets gekocht en waar? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    16 inch omafiets | Prijskiller.nl

deze hebben wij gekocht, zeer tevreden, fietsmandjes zat er stuk bij, mailtje erheen, en binnen 2 dagen had ik alweer een nieuwe!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de alpina clubb 20 inch voor mijn dochter gekocht bij fietsenwarenhuis.nl ze hebben ook een winkel. Even gebeld en het was zo geregeld.

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb mijn moederfiets via internet. Ben over de levering tevreden. Er is alleen iets met de versnelling, normaal gesproken zou ik daar mee teruggaan naar de fietsenwinkel, maar dat kan nu niet...

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Niet doen.

Zou een fiets kopen bij een winkel in de buurt ivm service.

(Zie mijn topic in de lounge.)

6. twinkle star

Hier gaat om een kinderfiets die niet als vervoermiddel gebruikt zal worden maar om alleen om mee buiten te spelen. Als ze er einden mee weg zou moeten is het wat anders.

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    bij fiets.com

Hier komt mijn eigen fiets vandaan. De service is ook heel goed.

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik hjeb de fiets van onze zoon van bijna 5 via internet bij Halfords | Alles voor de auto, motor en fiets - besteld. Ik kon kiezen om 'm vervolgens in de winkel af te halen of thuis bezorgen en zelf in elkaar zetten. Wij halen 'm op in de winkel zodat hij gelijk helemaal rijklaar gemaakt wordt :)

9. twinkle star

Bedankt voor jullie reacties. Ik had de fiets van lief gezien voor haar. Ond hem wel wat prijzig maar zooooo leuk. Maar ik liefheb aan haar zien en ze zei, nee hoor mam....die vind ik dus echt niet mooi! Ze wilde wit met bruin, geen idee hoe ze daarbij komt.

Hebben nu een fiets besteld Volare Liberty Deluxe 24" SA 3 Model 2013 - Google zoeken

Met een mooie mand. We moeten nog een week wachten voor ze jarig is, ben benieuwd!

Dit topic mag gesloten worden.

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    fietsonline.nl geloof ik uit mijn hoofd gezegd. Prima ervaringen mee

11. A2CA

A2CA Niet meer actief

bij onlinefietsenwinkel of fietsenwinkelonline. Een liberty moederfiets, een super snelle levering en goede service.

Deel Deze Pagina