Wie hee er ervaring met een fiets online kopen en waar? Voor onze dochter ben ik op zoek naar een transportfiets. Veel webwinkels hebben hem maar de prijzen en ressensies lopen zo uiteen. Wie heeft er wel eens online een kinderfiets gekocht en waar? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
16 inch omafiets | Prijskiller.nl deze hebben wij gekocht, zeer tevreden, fietsmandjes zat er stuk bij, mailtje erheen, en binnen 2 dagen had ik alweer een nieuwe!
Ik heb de alpina clubb 20 inch voor mijn dochter gekocht bij fietsenwarenhuis.nl ze hebben ook een winkel. Even gebeld en het was zo geregeld.
Ik heb mijn moederfiets via internet. Ben over de levering tevreden. Er is alleen iets met de versnelling, normaal gesproken zou ik daar mee teruggaan naar de fietsenwinkel, maar dat kan nu niet...
Niet doen. Zou een fiets kopen bij een winkel in de buurt ivm service. (Zie mijn topic in de lounge.)
Hier gaat om een kinderfiets die niet als vervoermiddel gebruikt zal worden maar om alleen om mee buiten te spelen. Als ze er einden mee weg zou moeten is het wat anders.
Ik hjeb de fiets van onze zoon van bijna 5 via internet bij Halfords | Alles voor de auto, motor en fiets - besteld. Ik kon kiezen om 'm vervolgens in de winkel af te halen of thuis bezorgen en zelf in elkaar zetten. Wij halen 'm op in de winkel zodat hij gelijk helemaal rijklaar gemaakt wordt
Bedankt voor jullie reacties. Ik had de fiets van lief gezien voor haar. Ond hem wel wat prijzig maar zooooo leuk. Maar ik liefheb aan haar zien en ze zei, nee hoor mam....die vind ik dus echt niet mooi! Ze wilde wit met bruin, geen idee hoe ze daarbij komt. Hebben nu een fiets besteld Volare Liberty Deluxe 24" SA 3 Model 2013 - Google zoeken Met een mooie mand. We moeten nog een week wachten voor ze jarig is, ben benieuwd! Dit topic mag gesloten worden.
bij onlinefietsenwinkel of fietsenwinkelonline. Een liberty moederfiets, een super snelle levering en goede service.