hier alles bij de ING, werk trouwens bij de abn amro, maar zolang ik geen contract heb daar ga ik niks veranderen... verder best tevreden bij de ING
Ik ga hier voor een betaalrekening echt geen bank promoten. Ze hebben allemaal voor- en nadelen, maar uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. (allemaal K.. :thumbdown: ) Ze zijn niet flexibel, kantoren zijn nooit open (ja van 10 tot 4 als de meeste mensen werken). Gelukkig kan tegenwoordig het meeste gewoon elektronisch. Bij spaarrekeningen moet je echt gewoon even gaan shoppen. De meeste "standaard" banken (rabo, ing, abn amro) hebben echt waardeloze rentes. Op Independer.nl kun je prima vergelijken. Lijkt een bepaalde bank interessant check dan of deze valt onder de dekking van De Nederlansche Bank en wat de voorwaarden en condities zijn (gratis opnemen, bonus per jaar etc). In dat laatste kunnen nog wel eens wat valkuilen zitten. Zelf check ik ook regelmatig de ontwikkelingen en schuif ik ook met mijn geld. Kan ook allemaal elektronisch, werkt prima.