Hoi meiden, wij gaan volgende week op vakantie en wil nog even wat 3/4 of capri broeken kopen voor ons meisje. Waar kan ik het beste gaan? Liefst niet te duur, het is meer om lekker te spelen. Ga morgen in Eindhoven shoppen.
Bij H&M heb ik een roze capri broekje gescoord, ik dacht een euro of 10. En bij de Wibra heb ik een licht gele gekocht voor 4euro.
Heb je misschien nog broekjes van vorig jaar, of 2 jaar geleden, die zouden ook gewoon nu als 3/4 gebruikt kunnen worden!
haha ja die tip voeren wij ook al jaren uit. Zoon draagt maat 62 en 68 van vorig jaar en dochter alles vanaf mt 86 en leggings zelfs nog in 74 en 80.Als je een smal kind hebt werkt het perfect.
Wij ook! Ideaal in de vakantie als het 's avonds wat frisser werd En inmiddels draagt ze ze thuis ook veelvuldig want het is nog steeds geen korte broekenweer
ik zou ook zeggen:H&M, V&D, C&A. Je kan ook eens kijken op wehkamp, die hebben ook C&A online, maar die hebben ook leuke en niet te dure kleding! Of misschien heb je een Terstal of zeeman in de buurt!
Daar heb ik inderdaad een hele lading gekocht. Fantastische kinderafdeling! Verder beetje bij V&D en Wibra. Lekker zo in de sale. Thx allemaal!