Mijn moeder gaat eind januari verhuizen en nu wil ze op de begane grond een mooie laminaatvloer en boven ws. zeil. Ze wil het graag laten leggen, dus niet zelf doen, zodat het vakkundig gebeurd. Hebben jullie tips waar we voor haar zouden kunnen kijken? Ik weet dat Ikea mooi laminaat heeft. Dat hebben we als alternatief achter de hand. Dan moeten we alleen nog iemand vinden die het kan leggen. Maar liefst houdt ze alles in een hand... Heb al geinformeerd bij een bedrijfje in de plaats waar ze woont. Maar ik schrok me een ongeluk van de prijs. Jullie nog ideeen?
met leggen erbij kom je vaak bij een vloerenzaak uit en echt dan moet je toch rekenen op een 2500 voor een normale vloer. je kan idd beter kopen bij ikea bijv en dan laten leggen door een klussenier oid.
Zelf laminaat, ondervloer en plinten kopen en op werkspot.nl zoeken naar iemand die het wil leggen? Als je het laminaat koopt en laat leggen door een speciale vloerenzaak dan ben je behoorlijk wat geld kwijt.
Mijn schoonouders hebben recentelijk laminaat van Roobol laten leggen en dat ziet er erg mooi uit. Weet niet precies de prijs maar het was niet zoveel geloof ik. Wij hebben het zelf van Ikea wat mooi is een hele goede prijs/kwaliteit verhouding maar dan moet je het inderdaad zelf leggen (wij hebben het een familielid laten).
Een klusjesman of werknet is idd. een goede tip! Wij hebben zelf laminaat van Ikea en ben tot nu toe erg tevreden. Met zeil heb ik geen ervaring en mijn moeder ook niet. Vandaar dat ze alles het liefst onder 1 dak onderbrengt. Fijn om wat ervaringen hier te horen en ideeen op te doen!
Wij hebben goede ervaringen met werkspot. Handig om zo klusjesmannen tegen elkaar op te laten bieden.
Wij hebben voor ons hele huis (eensgezinswoning) kwaliteitslaminaat gekocht bij een outlet, kosten met plinten en ondervloer kwamen ongeveer op 2500 euro. We hebben het door een via via klusjesman laten leggen en dat kostte nog eens een keer ongeveer 1000 euro.