Wij hebben een elektrische weber, duur ding maar wat is die z'n geld waard! Snel warm, makkelijk schoon te maken, geen gedoe met kolen of slepen met gasflessen. En helemaal handig met onze kleine man met z'n grijpgrage handjes: hij koelt snel af.
Als je echt een fan bent van bbq- en moet je een met kolen gebruiken vindt ik.. Hier een van ... Van Cranebroek... En hij doet het prima hoor
Bedankt voor de tips. Wordt waarschijnlijk toch een Weber En idd zowiezo met kolen. En dan ook gelijk z'n starter haha wist niet eens dat dat bestond Bedankt voor de tips dames
Hier al drie jaar eentje van de hema. Hij is nu wel aan vervanging toe, heeft ook al die tijd buiten gestaan, maar kostte maar 50 euro ofzo destijds. Wel op kolen uiteraard! Mijn ouders hebben 1 op gas, maar dat haalt het toch niet bij eentje met kolen. Ik denk dat dit jaar voor zoiets gaan: https://www.karwei.nl/assortiment/barbecue-beton-palma-special-wit-met-grijs/p/B356692 Zo'n buitenkeuken als op een foto van hierboven vind ik ook erg mooi, maar ik zou niet weten wat ik in die kastjes zou moeten laten haha. Ik bedoel, etenswaren kun je toch niet buiten bewaren.
we hebben hier een weber op kolen. het midden van het rooster kan eruit zodat je er bijvoorbeeld een wokpan, pizzaplaat of poffertjes pan op kan zetten. Vooral de wokpan ben ik erg blij mee, ik kan gewoon groente ed roerbakken en er kan nog genoeg vlees op de rest van het rooster liggen voor de mannen. De poffertjes zijn leuk om als toetje te doen met ijs/fruit, en mijn vriend kan bijna niet wachten tot onze kleine straks poffertjes van de bbq mag eten