is geen merk... ik ben gewoon dol op producten die ruiken naar groene appeltjes... niet te vinden in NL
Soort eau de cologne, ik doe het altijd lekker in bad bij de kids. Maar ik zie nu dat je beauty producten vraagt hahahaha ik dacht te lezen baby producten hahaha sorry
deze hadden wij vroeger al.... Yves Rocher - Kinderen en baby's: beoordelingen van klanten - productbeoordelingen - lees de hoogste scores van consumenten
Producten van apivita uit Griekenland.vrijwel biologisch en heerlijke spullen van shampoo en crèmes tot tandpasta en haarmaskers!ook voor m'n zoontje.
Italië en Frankrijk haal ik het altijd. Wie weet zijn er meer landen?? En het is zo goedkoop! 3/4 euro voor een doosje oogschaduw, 6 euro voor een lipstick, 4 euro voor een potloodje. Echt hilarisch gewoon. Ik werk zelf als visagiste dus weet echt wel wat goed is! En dat is dit gewoon! Goed pigment, blijft goed en lang zitten, mooi op de huid etc
Ik haal heel veel in Duitsland. Shampoo, make-up remover, wattenschijfjes, haarverf (garnier kost maar 4,25), mascara, oogpotloden, douchegel, blistex, dagcreme voor mij en hubbie, tandenborstels en vast nog wel meer. Waarom: de prijzen voor merkproducten liggen in Duitsland een stuk lager. Mascara van maybeline kost maar een paar euro. Nivea deo 1,95. Dat is leuk inkopen doen!
Hoe komen jullie aan die producten dan? Neem je het mee van vakantie of bestel je het via internet? Bv die kiko milano make up lijkt me wel wat maar hoe kom je eraan Ik haal niet echt iets uit het buitenland, hooguit als ik op vakantie ben en toevallig iets lekkers of moois vind dat ik het meeneem.
Ik wil deze deo al zo lang proberen, maar kan het ook niet online bestellen ? Ben je zelf tevreden over de deo?
In winkelcentrum centro bij net over de grens in Duitsland zit ook een Kiko store! Op vakantie in Italië neem ik altijd wat mee!
Hier ook nenuco. Zo grappig sommige mensen gaan dan zo rond mijn kids sniffelen, denken een seconde na, en zeggen dan ; oooh lekker nenuco! Heb gelukkig nog een voorraadje, maar zou wel fijn zijn aks er wat familie of vrienden aankomende zomer weer afreizen naar spanje