wat nu? oud en nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammetje, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje

Sammetje Actief lid

11 mrt 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Pfff ik zie t even niet meer zitten. Het zit zo:
    Oud en nieuw vier ik al 10 jaar bij mijn schoonouders. Al die tijd heb ik het nooit met mijn moeder en/of zussen gevierd. Aangezien mijn moeder alleenstaand is, en niet echt goede vrienden heeft, dacht ik eraan om mijn moeder uit te nodigen en lekker thuis te vieren. Nu is mijn man er niet mee eens, en hij wilt gewoon bij zijn ouders/broer zijn. Maar ja dat wil ik ook eens. Hij zegt dat mijn moeder bij mijn schoonouders moet gaan vieren. Maar mijn moeder heeft het al 2 keer eerder daar gevierd, en dat was gewoon niets aan, mijn schoonouders zijn aardige, maar bekakte mensen.
    Nu heb ik mijn zussen en hun gezinnen uitgenodigd, maar daar t zelfde verhaal. Hun kerels willen t liever WEER bij hun ouders vieren. Dat betekent dat hun zonder man hier komen, maar dat willen ze niet. Ik snap t gewoon niet, ben echt kwaad. Hun zitten als kleine kinderen te zeuren, terwijl mijn moeder misschien ondertussen alleen zit met oud en nieuw! wat moet ik nu?

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik snap het en wat sneu voor je moeder. Zelf wel gewoon gaan en je zussen misschien ook wel gewoon laten komen. Dan is het 1 jaar apart, maar misschien maak je zo wel een punt.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Je moeder uitnodigen en je vriend een schop onder zijn kont geven. Als je al jaren bij zijn ouders bent geweest, kan hij nu wel een keer thuisblijven, zodat jouw moeder kan komen.

En anders is misschien een compromis een optie? Schoonouders ook bij jullie uitnodigen? Of eerst even naar je schoonouders en daarna je moeder bij jullie laten komen.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zou idd ook afdwingen dat jullie thuis blijven zodat je moeder langs kan komen

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Mijn vader is ook alleen en die komt ieder jaar bij ons. Als mn man het daar niet mee eens zou zijn heeft ie pech, want ik laat mn vader echt voor geen goud alleen zitten!

Als je vriend het daar niet mee eens is gaat hij toch naar zijn ouders en nodig jij je moeder uit?

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou lekker met je moeder gaan vieren.

Gaat je man maar naar zijn ouders....

En eerlijk, het is maar een gewone avond alleen toevallig verandering van jaar. Verder niks bijzonders ( bedoel ik mee: wat een ophef ook altijd om oud en nieuw... )

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh, je kerel en zwagers mogen zich ook wel een keer aanpassen hoor! Wat een mama's kindjes dat ze perse allemaal oud en nieuw met hun eigen ouders moeten vieren, en jij en je zussen ieder jaar maar bij de schoonfamilie zeker.

Nee hoor, ik zou je kerel voor de keus zetten, of hij blijft thuis en anders gaat ie maar alleen naar z'n ouders.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou het lekker thuis vieren met mijn mams! Dan gaat hij maar naar zijn ouders toe. Als jij al 10 jaar O&N bij hen hebt gevierd, mogen nu best een keer de rollen omgedraaid worden.

Deel Deze Pagina