Welke bedel-armband?

Discussie in 'De lounge' gestart door snoezelke, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    WAAAAT??????

Nee!!! :$:$:$:(:(

Ik vind het zulke mooie sieraden!! Ik heb pas drie bedels aan mn armband... Ze zijn zo duur en hoopte op mn volgende verjaardag weer meer bedels te krijgen...

Ik vind Pandora zooooo 2003... Ofzo...

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb twee armbanden van trollbeads. Elk kraaltje heb ik gekregen en zit een betekenis achter of symboliseerd iets wat typisch ''ik'' is of wat van mij is.

Trollbeads is prijzig en zóóó 1976 ;)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb ik ook. Wel gewoon van Lucardi overigens met echte zilveren bedeltjes.
    Heb er inmiddels zo'n 26 stuks aan hangen.

Vind een Pandora armband ook erg mooi trouwens, maar dat kon financieel gezien niet uit bij ons. Vandaar een simpelere bedelarmband. Ben er erg blij mee.

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik denk dat ik een combinatie van amora en pandora ga maken, vind sommige leuker bij de ene en andere dan weer niet ;)

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 pandora armbanden, met bedels gekregen (gespaard) van man, kinderen en bijzondere gelegenheden.
    Ik doe er ook geen andere merken bedels aan, dat vind ik zonde. Ik vind ze echt prachtig, draag het elke dag, dan heb ik alle speciale momenten een beetje bij me:)
    Ik heb van mijn man ook een ketting gekregen, maar ik draag het niet beiden te gelijk. De ketting draag ik niet veel, af en toe, en dan zoek ik er bedels bij uit, die er leuk bij staan en haal die van mijn armband af.
    Ik vind het iets heel moois, en heb ook per bedel opgeschreven van wie en waarom ik hem gekregen, leuk voor later..

Deel Deze Pagina