Welke beeldbabyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Divatje, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke babyfoon met camera?

1. Alecto DVM 70

2. Luvion Grand Elite

3. Luvion Platinum 2

4. Philips Avent SCD600

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Hoi!

Wij willen graag een babyfoon met camera, maar komen er niet zo makkelijk uit. We hebben wel al een selectie gemaakt:

- Alecto DVM 70 €111
    - Luvion Grand Elite €179
    - Luvion Platinum 2 €149
    - Philips Avent SCD600 €167 (maar goedkoper te krijgen via ING rentepunten)

Wie kan ons advies geven over welke we het best kunnen aanschaffen? Ik moet zeggen dat we ze allemaal duur genoeg vinden, maar toch kopen we liever meteen een goede, dan dat we later toch spijt hebben dat we te krenterig waren ;)

xxx

2. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Wij hebben de Luvion Grand Elite (2 camera's op aangesloten) en die bevalt erg goed. Met de anderen heb ik geen ervaring dus ik kan ze niet vergelijken voor je.

Waar ik wel op zou letten is dat je de babyfoon zo kunt instellen dat je alleen beeld krijgt als de baby geluid maakt. Anders zit je de hele tijd naar het scherm te kijken en, als je de babyfoon s nachts op je kamer hebt, heb je last van het licht.

Nog een fijne zwangerschap!

3. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik lees mee!

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    heb je een server in huis of een sterke router? dan iig niet de phillips doen.....

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wij hebben die van de Aldi geloof 89 euris, echt een aanrader!! Even de reclame in de gaten houden dus!!! (Is hier inmiddels al een half jaar geleden gekocht, maar staat wel vaker in de folder).

Kan echt niet zonder de babyfoon en neem hem overal mee naar toe, kan ik altijd even lekker naar haar spieken en zo zie ik ook gelijk of ze echt slaapt!!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wij zijn ook aan het kijken en ik vind het zo moeilijk.
    De een raad de philips af/aan en de ander juist weer de Luvion.
    Ik weet het niet meer!

Deel Deze Pagina