Wat is niet te duur? Ik ben fan van Marie Jo. Ik zou je eens goed later adviseren bij een betere lingeriewinkel. Is wel wat duurder dan een Hunkemoller of H&M maar het is het echt waard.
Toen ik nog kleine borsten had (die grote zijn gebleven na een kind) kocht ik ze altijd van calvin Klein. Vind ze nu overigens nog steeds fijn zitten. kocht ze meestal in de aanbieding dan zijn ze zo rond de 30 euro.
Ik ben fan van de t-shirt bh's van de Hema. Voorgevormd en zonder beugel. Ze zitten heel erg fijn. 75A is de kleinste maat die ze hebben. Ik was ze altijd op 30 graden in een waszakje.
Dat dacht ik ook idd, maar als ik er zo over nadenk: de complexiteit van de juiste maat zit hem niet in de grootte en zwaarte van de borst maar in de vorm borst en de postuur van de vrouw. Groter is niet lastiger BH's vinden dan klein. Zo blijkt, haha. Ik heb maat 65B. Dat is een probleem want niet veel merken verkopen die. En daarnaast ben je er met gewoon een 65B nog niet want elke cup is weer net iets anders, zelfs binnen een merk. Passen in een winkel heb ik echt de tijd niet voor. En ik wil ook geen 70 euro uitgeven aan een BH. Ik vind dat echt geldklopperij
Bedankt voor de reacties! Inderdaad de vorm van de borst is wel bepalend. Qua breedte van de beugel zeg maar heb ik wel b of c nodig. Maar qua inhoud is a genoeg. Dus dat is dan een lastige combi. Toch ook maar weer eens laten opmeten denk ik.