Ja dat zeker. Vanmorgen werd ik gebeld, was vriendin van me. Kleine was vannacht naar der toe gekomen, of ze bij ons mocht slapen. Want ze wilde met mij een taart maken
Haha Hoe lief!! de kidss zijn hier ook wat vroeger als verwacht van gisterenavond zijn ze al hier & kmoet zeggen wat ben ik dolgelukkig dat ze wouden luisteren om te gaan slapen eigenlijk geen last gehad, dus ons tripje is vandaag naar de olmense zoo
Hihi gezellig! Wij gaan ook naar dierentuin of speeltuin. Ze begint nu op een leeftijd te geraken dat je straks ook naar pretpark met der kunt.
Hier ook 7x clomid 50 gehad en 6x een goede Eisprong gehad. Laatste keer een cyste er ik dus mocht ik niet verder. Deze maand voor t eerst met puregon begonnen. Schiet nog biet echt op.. Met clomid had ik op dag 11/12 Eisprong, zit nu op dag 18 en ei is nog steeds ver te zoeken.., groeien wel 2 eitjes maar heeeeeel langzaam, morgen weer echo!
olmense zoo was maar sipjes! Dode boel daar de helft van de beesten zaten binnen je kon dus enkel door een raampje kijken Waar je totaal niets door zag, Zo vuil & smerig Gohh echt tegen gevallen maar goed dat de mini-aapjes me nog hebben doen lachen anders zou ik nog me geld terug gevraagt hebben haha!!