Wie weet welke behandeling komt na clomid te hebben geprobeerd? Dit is mijn laatste ronde clomid. De gyne zei dat we dan iets anders zouden proberen.....wat zou die "iets anders" kunnen zijn? Dit is mijn 4 ronde clomid 50. Heb wel eisprong iedere keer.
snap niet dat als je een eisprong hebt elke keer, dat ie wat anders gaat proberen. Of heb je soms ondanks een eisprong nog een lange cyclus? misschien bedoelt ie dan dat ie de dosis verhoogd. Of is je baarmoederslijm door de clomid soms aan de dunne kant?? Lekker heh dat die gyns zo vaag zijn....
Euhm, ligt het nu aan mij of snap ik het niet zo goed. In je onderschrift staat namelijk dat het je 2e ronde clomid is? Of je bent het natuurlijk vergeten aan te passen Maar ik vind het wel een beetje vreemd dat je gyn na 4 maanden al op andere hormonen over wil gaan. Als het aanslaat mag je het vlgs mij minstens 6 maanden gebruiken. Maar het zal ook wel per zkh verschillen. Succes in ieder geval!! Groetjes Marjo
@Marjo83, het is mijnimeel die in de 2de ronde clomid zit en niet Rosi... Laat maar zie reactie Rosi....
Yep, ben vergeten mijn onderschrift aan te passen. Ik kom ook weer na een tijdje hier op de site. Nou ik snap er ook niets meer van... Ik zit bij Fransiscus.... Peintje, ja heb een lange cyclus maar dat is het probleem toch niet? Nou ja daar heeft de gyne niet over gehad...
hahahaha wat een warrige toestand...zag ook bij rosi 2 staan en dacht ook al heh en toen was het weg.... Anyway...ik heb met clomid ook wel een eisprong maar duurt ook heel lang voordat ie er eindelijk is. Volgens mijn gyn heb je de meeste kans op zwangerschap als de eisprong rond dag 14 is. Het is dus de bedoeling dat je met clomid een kortere cyclus krijgt. Bij mij is daarom de clomid verhoogd van 50 naar 100 en dat slaat nog slechter aan,mijn cyclus word alleen maar langer dus nu is het weer verhoogd naar 150
aha Pientje, weer iets erbij geleerd..... De kans is dus groot dat mijn dosis clomid verhoogd wordt.... Heb nu een cyclus van 38 dagen pfff. Wat is duphaston?
kom ik dan met mijn cyclus van 53 dagen Duphaston is om de menstruatie op te wekken zodat ik met 150mg clomid kan gaan beginnen. mijn 1e cyclus met 50mg was 39 dagen 2e cyclus met 50mg was 43 dagen en nu met 100mg zit ik op dag 53 en nog steeds geen ongi. het werd dus steeds langer bij mij,vandaar dat de dosis steeds werd verhoogd.