Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 7 seconden. Wie is dat?
Vind ik ook! Heb het manlief ook ff verteld aan de telefoon van dit topic, die moest lachen. Zegt ie wie heb je erop gezet? Pharrell zeker? Uhmm ja! Van Maroon5 dus? Heb wel een cd van ze hier, maar nog nooit echt naar de kerels gekeken, moet ik toch maar eens gaan doen dus!
Hahhaa ik zeg mooi niks. Dan krijg ik te horen zit je weer te soppen op Adam.. Ja Maroon 5 de rest van de band is imo butt ugly hahah maar Adam is an hottie imo
haha suus! Maar idd, hij is wel echt een lekker ding (jammer dat ie zo klein is ). Heb al tegen manlief gezegd, als ik 1 ding mocht wensen is dat ik een keer een workshop van hem krijg en het liefst prive
hi hi, geweldig topic dit! En deze dan....Gabriel Macht!! Iemand van de week A love song for Bobby Long op tv gezien??? Ok, ik als computerleek probeer ff een linkje te plaatsen: Gabriel Macht - Movie Fan Central Discussion Forums
Dan Karaty, oh dat vind ik zo'n schoonheid! als ik hem op tv zie, moet ik altijd even zeggen 'hi schatje'
nou zie dat er nog steeds veel meiden zitten te soppen hier hahaha. Wel leuk..al die mannen..ken de helft niet...........
Alain Clark, Barry Atsma, De ene dokter uit nip/ tuck (niet sean maar die andere dus, naam vergeten), Tygo Gernand... (nog een stuk maar dit schiet even eerst te binnen) Oh ja en mogen vrouwen ook? Dan zeker Carice van Houten op mijn lijstje aub!
Jaaa die ene gozer van ''a lovesong for bobby long !'' ! Ennne erg cliche maar brad pitt blijft lekker ! Oja en Edward (in het eerste en 2e deel)