zow slaan hier een paar meiden op hol om Dan hahah ja lekkere kerel zeker weten. Lekker klein ook (ben zelf maar 1.63)
Richard Krupse,jammie!!! En deze vind ik ook heerlijk: Petri Lindroos van Ensiferum (metal band) . KWIJL.
Johnny Deppm HELEMAAL MEE EENS !!!! maar wat er net genoemd werd merk ik toch wel dat smaken heel erg verschillen
Internationaal: Colin Firth... Weet niet precies waarom, maar kan er al jaren geen genoeg van krijgen. NL: Sander Janson: lang en lekker! Cees Boot: Maar dan vooral op deze foto...
Als je o.a mij bedoeld,ik val alleen op langharige kerels en ik kan me voorstellen dat andere dames dat niets vinden. Uitzonderingen daargelaten zoals die vent van Rammstein.
EINDELIJK! Ik zat het hele topic door te spitten vol ongeloof dat deze nog niet voorbij gekomen was... MJAMMMIEEEEEEEE
Oh hou me vast ik val flauw van wijlen: Bekijk bijlage 92116 Heath Ledger.... *zucht* wat een verlies...
Daarnaast heb ik een zwak voor: Johnny Depp (en helemaal als Jack Sparrow ) Orlando Bloom Robbie Williams Jason Statham Paul Walker Bradley Cooper En zelfs... ja dames zelfs Michael Jackson in zijn Bad & Dangerous periode is niet onaangenaam geweest
Johnny Depp in Jack Sparrow rol.. *kwijl* kzal jullie si wat vertelle, heeft totaal NIKS met topic te maken maar so what Toen 1ste film van Pirates of the C. uit kwam, kon je via 538 2kaarten winnen voor de premiere in Londen incl een meet & greet met de hele crew én 2000,- cash. Als je nummer van die DJ hoorde met 'He's a Pirate' dan moest je smsen en maakte je kans op die prijs. Ik als Johnny Depp geile fan meteen smsen om kans te maken. Nou niks meer gehoord. Einde middag ging mn telefoon over. 'HEEEEEYYY' tuut tuut tuut batterij leeg. Nou zal allemaal wel. Mijn broer belde nog geen 5min later mij op (toen mn foon dus in oplader zat weer, denkend dat als t belangrijk was dat die gene me wel terug zou bellen) 'Hey wen, hoorde je het net op de radio! die nerd hinh gewoon op! zal die nu ff flink balen HAHA' ik zo denken... hmz naja zal wel.. was wel HEEl toevallig dacht ik zo... Ik vragen aan mn broer hoe dat gesprek precies ging. Hij uitleggen dat die radio dj aan de telefoon gilde en toen opgehangen werd..... wat bleek.. IK WAS DIE NERD!!!!!! ik had gewoon die prijs gewonnen, ik kon naar londen met 2000,- cash en kon johnny!!! ontmoeten!! omg ik heb zitte janken nu na jaren hoor ik het verdomme nog steeds van mn broer dat ik een nerd ben met mn foon haha maargoed, back on topic
Johnny Depp zekersteweten. Ik vond hem al sexy toen hij nog echt zo'n babyface had (21 Jump street, Cry baby). Maar JD is wel de uitzondering op de regel, want de rest van de mannen die ik leuk vind zijn meestal wat ouder en mannelijker. Bruce Willis bijvoorbeeld. Of Mel Gibson. Ik vond ook Aragorn veel lekkerder dan Legolas. Ben Affleck vind ik ook wel leuk. Oh en Hugh Jackman, maar dan wel in de rol van Wolverine, want zo gladgeschoren vind ik het ook niet leuk...