Als ik Reeves zie, heb ik altijd het idee dat ie knetterstoned is, met die spleetoogjes van em... Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind er niks sexy aan.
Ik durfde het al niet te zeggen ... hij heeft onwijze O-benen ook, moet je maar eens goed opletten als ie gaat rennen in een film
Die arie boomsma, vind ik Barbie Ken. Wie ik wel weer ok vind is.. de broer van Rik in de serie GTST! Danny de Jong.
dan had ik ons liever in bed gefotoshopt na een wilde nacht je kan gewoon naar een liveshow gaan en dan met em op de foto, net als 900 anderen die in de rij staan
Ik ook hoor! Enne: Kevin Costner, Sean Connery (zo mag mijn man ook wel opdrogen), Mel Gibson, Brad Pitt en George Clooney Geef mij maar mannen met karakter in het gezicht. De Nederlandse Viggo Waas voldoet daar bijvoorbeeld aan, en ja toch ook Chris Zeegers, Chris Tates, Rick Engelkes. Maar dat zijn ze dan wel zo'n beetje, hihi!
Alleen in de SATC-film vond ik hem heel eng. Daar was iets mis met z'n gezicht Maar in The Mentalist: ja!