oh die ene vent die dat programma presenteert van een dubbeltje op zn kant..... heerlijke vent om te zien en te horen
Nou, ik vind hem mét eyeliner juist woest aantrekkelijk! Zonder die make-up ziet hij er gelijk zo braafjes uit hahahahaha
mag het misschien niet zo zeggen....maar heb je zn vriendin weleens gezien eigenlijk zegt het meer over hem toch? hij kijkt dus na de innerlijke...vind hem wel leuk als mens maar uiterlijk ?? nee trekt me niet
Sinds wanneer zijn mannen met eye-liner aantrekkelijk ??? Neee ik blijf bij Hugh Laurie en Richard Gere George Clooney (heel afgezaagd.. kweet het) mag ook...
die man met eyeliner die jij aantrekkelijk vind was ook een oudere man al hoor hahahaha Oudere mannen zijn super!!! Woest aantrekkelijk.... Jaaa hoor... draag me maar weer weg... hahahahaha
Ruig? Ik vind het zoooo gay! Beide genoemde mannen, trouwens. Trust me, ik ben bekend met de gothic scene, maar ik moet de man nog tegenkomen, die er niet gay uitziet met eyeliner... Zelfs JD ziet er absoluut niet mannelijk uit met eyeliner (o.a. Pirates of the Caribbean), maar wel een geniaal gespeelde rol!