maak niet uit ik val naamlijk ook vaak op wat oudere mannen altijd al gehad. Ze stralen denk wat meer volwassenheid uit dat zoeken wij vrouwen graag toch? haha.
Of hij er nu zo uit ziet: http://cinematicpassions.files.wordpress.com/2008/06/johnny_depp_99.jpg Of als The Mad Hatter in Alice in Wonderland het blijft een erg mooie man die Jonhhy Depp!
ja hier ook gek op oudere mannen. Weet niet wat het is, maar onder 40 voldoet gewoon niet. hihi Voor mij Vin DIesel. Al is die misschien nog geen 40, maar daar maak ik graag een uitzondering voor! Van die foute sport school henkies, heerlijk! Leuk hoor even ongeneerd over mannen praten!
Ja zeker juist in Alice in wonderland heeft hij me geraakt, Er was iets met die ogen iets pupie achtigs hihi. En ja weet wat een kinder film maar vind vaak dat een van de leukste films die er zijn. Heb nu een dochter en kan niet wachten om assenpoester met haar te gaan kijken of belle en het beest
heeeeerlijk al die sexy mannen te zien..... nou moet ik zeggen ik vind Ian somerhalder toch ook wel een lekker hapje.... maar dan wel als t karakter uit de vampire diaries.... Yummie!! k hou wel van dat ruige....
nou ben ik gelukkig niet de enige heheh.. hij mag mijn dokter wel zijn hoor weet niet of jullie het wel eens volgen vlak voordat hij een beetje doordraaide.. had hij een wilde avond met cuddy in zijn gedachten dan.. nou wat was ik jaloers op dat mens zeg.. dat had ik gewoon moeten zijn hahaha