Welke bekende mensen ken jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 22 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.866
    113
    Vrouw
    Ook maar hoe je het leest natuurlijk
    Ik lees zoiets niet als stoefen maar gewoon als echt kennen en daar gaat het topic over uiteindelijk.

Dat er mensen willen delen wie ze in de bakker kwamen is prima maar dat is dan niet kennen natuurlijk :D.

Bellybell, Anna009 en citroenrasp vinden dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.040
    113
    Vrouw
    Je kunt je überhaupt afvragen waarom het interessant is om een bn-er te kennen.
    Wordt je er zelf interessanter van? Voel je je dan ook een heel klein beetje bekend of belangrijk?

Ik weet 't niet. Sommige mensen verdenk ik er echt van (niet persé hier) dat ze zichzelf interessant willen maken door bn-ers dichtbij zich te hebben.
    Of dat ze zelf heel graag bekend willen worden. En dat het dan niet uitmaakt waarmee.

Ooit sprak ik bij de fitness een meisje die vertelde dat ze heel graag "bij de tv" wilde. Dus die had zich oa voor temptation Island ingeschreven. "Want dan kan je bekend worden"
    Ik dacht... ok... maar wat kan je dan? Behalve onnozel lachen?

Dat 'soort' bn-ers heb ik dan ook echt niks mee. Bekend worden met niks. Iemand die bekend wordt door bepaalde prestaties te leveren. Daar kan ik wel bewondering voor hebben. En dat zijn vaak ook de mensen die het meest "normaal" blijven. Die zijn gewoon bezig met hun sport/muziek/kunst/... En het bekend zijn, is een bijkomstigheid.

Maar verder vind ik het best vermakelijk om hier mee te lezen :)

3. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.180
    3.820
    113
    Ja, dat snap ik wel en ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat je iemand pas echt kent als diegene jou ook kent. Het snoeven zit 'm in die volgorde, dat je mensen attent gaat maken op dat verschil nadat je zelf je lijst met echte BN-vrienden hebt gegeven zeg maar.

Ja dat is ook interessant. Sec gezien boeit het natuurlijk niets. Maar inderdaad, ik voel me zelf ook een beetje bekend en belangrijk op het moment dat ik een BN'er spreek. Ik vind het zelf ook altijd gênant leuk om een berichtje op instagram te ontvangen van een BN'er. Ik denk omdat je diegene dan bewondert en dat je je dan gezien voelt?
    En nu gaan er vast mensen zeggen dat zij BN'ers collectief zien als OBN'ers en dat het ze niks uitmaakt of ze nu de koning ontmoeten of een willekeurige buurvrouw, maar ik denk alsnog dat dit voor heel veel mensen geldt en ook dat het oké is. Het is fijn als je mensen hebt die je kunt bewonderen en het is ook leuk om een mooi verhaal te creëren/hebben door een ontmoeting.

Mamafiets en tuc vinden dit leuk.
  4. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Hopelijk over een paar jaar onze dochter, dan is haar droom uit gekomen…..

spruitje80, Golden1213, Zuul en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.180
    3.820
    113
    Ik kende vroeger een schrijver die nu ook bekend is van tv. Nu al jaren geen contact meer mee maar hij kwam in de bieb waar ik werkte, mijn zusje was met zijn zoon bevriend en ik heb ook eens een adviesgesprek met hem gewonnen over schrijven. Heel gek om hem dan nu af en toe op tv voorbij te zien komen :)

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Hahaha hilarisch!
    Maar kan het me wel voorstellen. Ma Flodder staat op ons netvlies (of in ieder geval van ons dino’s :roflmao:), maar een waarschijnlijk goedverzorgde Nelly Frijda, die wat neschaafder praat is dan waarschijnlijk toch moeilijker te herkennen.

Golden1213 vindt dit leuk.
  7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Hier idem dito, alhoewel ze het vorig jaar toch wel een beetje gek vond dat ze door iemand werd herkent en dat diegene een selfie met haar wilde. :roflmao:
    Ik hoop dat de droom van je dochter uit mag komen!

8. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    768
    1.252
    93
    Vrouw
    Ik ben wat jij noemt een ‘refo’, dus nu ben ik wel benieuwd naar je buren :)

mamabri en Marihi vinden dit leuk.
  9. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Lief, op welke wijze wil je dochter beroemd worden al hoeft beroemd worden natuurlijk niet het doel te zijn. Ik hoop voor jullie dochter uiteraard ook dat droom uitkomt

Cin85 vindt dit leuk.
  10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb op de middelbare school in de klas gezeten bij Teun Kuilboer. Hij zou mij zeker nog wel herkennen.

Mamavanvier95 en spruitje80 vinden dit leuk.
  11. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    #151 YaelStone, 25 jan 2024
    Laatst bewerkt: 25 jan 2024
    Ik heb regelmatig contact met Romy Boomsma via DM’s, telt dat? :roflmao:

12. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.098
    1.846
    113
    Vrouw
    Ik werkte als 18 jarige op zaterdag in de winkel van z'n ouders. Ik vond vooral z'n moeder en zusje verschrikkelijk :roflmao:

Nova1986 vindt dit leuk.
  13. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.098
    1.846
    113
    Vrouw
    Maar je zegt zelf "mijn man kent 2 bekende voetballers". Oftewel niet jij, maar je man. En de vraag was wie ken jij? Niet wie kent jouw man, buurvrouw, zwager of achternicht. Als we dan toch kritisch gaan zijn hè :roflmao: Oja en jij kenDE Yolanthe. Telt ook niet :D

TotalBella en tuc vinden dit leuk.
  14. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Nee klopt, het is ook niet haar doel om beroemd te worden. Ze hoopt later van haar hobby (voetbal) haar werk te kunnen maken. En daarmee is ze tot nu toe erg goed op weg. Alhoewel dat geen zekerheid geeft voor de toekomst, ze is pas 11.
    Jouw dochter is toch fotomodel?

15. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Ow wat gaaf. Ja klopt, meerdere malen gescout en nu agency gekozen. Ze voldoet nog steeds aan de maten en internationaal buro vind haar interessant maar nog jong dus volgen haar. Ze is pas 14. Dus kans us klein maar is er wel.

tuc vindt dit leuk.
  16. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Ik zeg niets;)
    Refo is een ruim begrip trouwens in deze.

17. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.285
    4.278
    113
    Vrouw
    Leuk! Heb ik gelijk een vraag voor jou:

wat moet ik mij voorstellen van bekende gereformeerde Nederlanders?

wat doen zij dan dat ze bekend zijn door gereformeerd Nederland? Preken of ???

oprechte vraag

citroenrasp vindt dit leuk.
  18. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.098
    1.846
    113
    Vrouw
    Geen antwoord op de vraag, maar ik vind het wel een leuke anekdote. Voeger, toen hij bij Feyenoord speelde, woonde Ed de Goeij bij ons in de wijk. En mijn broer ging op 10 jarige leeftijd met een Ajax shirt aan naar zijn huis om een handtekening te vragen :roflmao:

Vero0504, Vidah, Mamavanvier95 en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    768
    1.252
    93
    Vrouw
    Ja ik ken namelijk niet zo heel veel echt refo bn’ers bedenken. Hooguit Kees van der Staaij ofzo:roflmao:

Omaaatje en Cornflake vinden dit leuk.
  20. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    768
    1.252
    93
    Vrouw
    Haha nou ik reageer net dat ik behalve Kees van der Staaij niet zoveel refo BN’ers kan bedenken.
    Wat wel een soort bekendheid is tegenwoordig is Gerjanne van Lagen, een refo moeder/influencer op Instagram.
    Verder zijn er misschien een paar vrij bekende dominees, maar daar houdt het volgens mij ook wel mee op.

Bloempjelief en mamabri vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina