Hoihoi, Mijn zoontje wordt zaterdag 1 jaar! En ik vind het leuk om een kroon te knutselen! Maar ben een beetje inspiratieloos, en op internet zag ik niet echt "leuke". Dus vandaar mijn vraag, mag ik jullie verjaardagskronen zien? Bedankt alvast! Groetjes
Hier een kroon van vilt gemaakt. Heb erg leuke reacties live gekregen dus ben benieuwd wat jij er van vind. Groetjesss
woooow oke die zijn wel heel gaaf denk alleen niet dat ik nog in de gelegenheid ben om vilt te halen...maar thnx voor designs nog meer??
Als je googled bij afbeeldingen op 'verjaardagskroon' of 'verjaardagsmuts' krijg je ook heel veel resultaten.
wauw! die is mooi maar laat je kindje die ook op dan want denk dat die van ons die er meteen vanaf trekt maar wel heel mooi gemaakt hoor
wow ik vind ze geweldig! Wat creatief zijn jullie!! Ik wil ook graag zo'n kroon, maar ik denk niet dat het lang op zn hoofd blijft zitten.... Tycho prefereert niet graag iets op zijn hoofd hahaha. Is overigens van de laatste 2 maanden. Hij heeft in de winter probleemloos een muts op gehad... xxx
Dank je wel. Ik heb twee foto's waarop ze hem op heeft en die heeft zijn nog geen minuut na elkaar gemaakt. Ze trok hem inderdaad meteen af, maar ze was ook flink ziek op haar verjaardag, dus dat zal ook niet geholpen hebben.