Nee die had ik nog niet geprobeerd...maar las hier dat die van de hema ook niks zijn. Overigens was die vriendin van mij met haar 'i love mama' beker terug geweest naar de babywinkel. Bij de babywinkel hadden ze haar gegarandeerd dat ie niet zou lekken. Ze kreeg een nieuwe mee....maar die lekt dus ook alweer.
Sjee wat slecht zeg. Lijkt me ook sterk dat je 2 x achter elkaar een verkeerde beker krijgt. Gaat ze met deze ook weer terug? Hier niemand die problemen heeft met die bekers maar ze kunnen dus wél gaan lekken Zit ik even aan te denken, stopt ze ze in de vaatwasser? Ik meen namelijk dat je die daar niet in mag stoppen.
Nee ze is er niet nog een keer mee terug gegaan.Ze heeft geen vaatwasser...dus daar kan het niet aan liggen.
Toch raar hé dat de fles bij de een wel lekt en bij de ander niet Hier lekt de tuit dan weer niet, maar de rietjesbeker van Difrax weer wel. Las ook van iemand dat bij haar de rietsbeker van Difrax niet lekker. Lastig hoor!
Misschien kun je toch met een rietje in een flesje ofzo gaan werken. Thuis af en toe oefenen en eventueel helpen.
Ik heb twee geleden die van de Hema gekocht (met zachte tuit) maar lekt als een zeef. Toch wel 1 van de slechtste tuitbekers die ik tot dusver gekocht heb. Maar het blijven drama-bekers hoor.
Ik heb die van de Hema, werkt supergoed. Deze is het HEMA - baby - eten - drinken - antiknoeibeker Gebruik hem nu al sinds januari en is dus al heel vaak gevallen En lekt nog steeds niet.
Hier gebruiken we een tuitbeker van prenatal (eigen merk) en één van mepal. Nooit geen problemen mee gehad.
ik heb een tuitbeker van nuby...staat een pinquin op. die is echt een antilek beker. het vliegt alle kanten op in mn tas maar alles blijft droog.