Ik wordt werkelijk gek van de telefoontjes of we niet willen overstappen naar een andere energie maatschappij. want volgens hun betalen we veeeeeeel te veeel. ik vraag me echt af hoe ze aan mijn info komen en ook hoe ze weten welke maatschappij ik bij ben. lijkt me persoonlijke info. Ze vinden me nog net geen domme koe :x dat ik niet wil overstappen. Hoe komen jullie daar van af. Ik heb wel eens gehoord dat er iets bestaat wat je moet invullen zodat je niet meer lastig gevallen wordt. Wie o wie helpt me. Moet zeggen dat mijn hormonen het ook niet leuker maken. wordt er dan gewoon boos van.
Ik werd gisteren nog gebeld... "Hallo met ... van ... . Is je moeder of je vader thuis?" Ik: "Pardon?" Zij; "Zijn een van je ouders thuis?" Ik: "Ik ga in mei trouwen en ben zwanger, wat denk je zelf?" Dus heb toen opgehangen.....
infofilter is dat inderaad. Alleen hoeven de maatschappijen zich hier niet in te houden. Infofilter is alleen om niet opnieuw in bestanden te komen, maar als je er al in staat, dan blijf je erin staan totdat ZIJ je eruit gooien...
Heeeeeel erg bedankt alle kleine beetjes helpen he. Vooral energie maatschappijen en televisie gidsen van de kro tot tros en veronica. Mijn man drukt altijd al gelijk uit.
Ik werd vorige week gebeld door iemand van een of andere pensioenplatform. Een verhaal over dat ik bij mijn huidige pensioenfonds niet genoeg geld over zou houden etc. Ze vertelde me dat ze een onafhankelijk advies kon geven. Ik wilde wel weten hoe onafhankelijk dat was dus vroeg ik haar of ze dat uit kon leggen. Ze vertelde vervolgens dat ik nergens aan vast zou zitten, oke dat snap ik maar onafhankelijk is bijvoorbeeld iemand van een organisatie die niet aan jouw pensioen verdiend. Deze maatschappij zou dus wel aan mij verdienen. Ze begon op een gegeven moment wat raar te reageren en vervolgens hing ze gewoon op! Je leest het goed ZIJ hing op! ik was compleet verrast, ik heb me gewoon gedragen hoor, geen botte opmerkingen of bewust irritante moeilijk vragen stellen... Ik wilde gewoon echt graag weten hoe onafhankelijk alles was....
Je moet ook niet moeilijk gaan doen want dat staat niet in hun belscript Ik werd gisteren weer eens gebeld door NEM. Ze beweerde bij hoog en laag dat ik bij Nuon zit. Ik dus meerdere keren tegen haar: Nee, ik zit niet bij Nuon. Ook nooit gezeten. Nou dat wilde ze niet geloven want op haar beeldscherm stond toch echt van wel :
hahaha dat is soms het leuk evan die mensen die bellen. Ze zijn niet gewend dat ej dingen weer terug gaat vragen aan hun. en vooral niet als dat uitleg ergens van is hun eigen riedeltje gaat prima maar verder niet. Soms heb ik het ook nog met hun te doen als ze een zwnagere vrouw als ik aan de foon krijgen die soms wat last heeft van hormonen. Vriende van ons zeggen gewoon heeft een momentje en leggen de telefoon naast de haak en gaan weer aan het strijken of tv kijken en antwoorden gewoon niet meer. en die persoon maar wachten.
Ik werd van de week gebeld door energie direct. Het was een grappig gesprek en ik schreef dit later op mijn blog: Grappig! Zojuist belde er weer zo'n energieleverancier die graag zou willen dat wij naar hen zouden overstappen. Het gesprek liep denk ik iets anders dan de dame van het callcenter zich van tevoren had voorgesteld. Het ging ongeveer zo: Zij:Goedemiddag, u spreekt met Sonja, van Energie Direct. Bel ik gelegen? Ik: Ja hoor....maar als u wilt vragen of ik naar jullie wil overstappen, dan is het antwoord nee. Zij: Mag ik vragen waarom u niet wilt overstappen? Ik: Omdat ik prima zit waar ik nu zit. Zij: Ik zie hier in mijn gegevens dat u nu bij...(stilte) Hé, wat gek, uw huidige energieleverancier staat niet in het systeem. Ik: Klopt. En nogmaals, bij mijn huidige energieleverancier zit ik prima. Zij: Wel gek dat ik 'm hier niet kan vinden. Mag ik vragen welke het is? Ik: Ja hoor....Wij tappen onze energie af bij onze buren. En dat heb ik liever nergens geregistreerd staan. Vandaar dat het in uw gegevens niet te vinden is. Zij: Stilte.... Ik: En daarom zei ik u al, goedkoper dan waar wij zitten, zit niemand. Zij: euhhhhhh Ik: Dus daarom willen wij niet overstappen naar u. Zij: (Na weer een stilte). Oke, mevrouw, bedankt voor uw tijd. Ik: Graag gedaan. En niet verder vertellen hè?! Ik lag in een deuk toen ik ophing. Had pijn in mijn ribben van het lachen! (Oh nee, dat was van het hoesten....) Manytroubles
Ik ben normaal heel netjes en beleefd (al zeg ik het zelf hihi), maar met die lui hang ik gewoon meteen op! Mijn nicht is een sollicitatiegesprek begonnen en is het figuur aan de andere kant inhoudelijke vragen gaan stellen over de baan als callcentermedewerker.... Was het ook zo afgelopen hahaha... want daar belde dat figuur niet voor