Hopelijk nog niet geweest in de reeks 'show je...' We hebben een kamer over en deze willen we graag als speelkamer voor onze dochter inrichten. Het is de slaapkamer die grenst aan haar slaapkamer en hierdoor heeft ze lekker veel speelruimte voor evt vriendinnetjes die straks komen spelen. Ze wil nu ook graag zelf boven spelen maar de kamer is niet aantrekkelijk. Wie heeft ideeën en / of foto's?
Waarom ga je niet lekker shoppen samen met je dochter voor leuke spulletjes. Ik denk dat ik het dan juist helemaal haar ding zou maken...dus ook samen met haar uitzoeken. Maar goed, ik weet niet hoe oud ze is..
Whaha, dacht eens even kijken wat voor kamers hier geplaatst worden Was dus niet de enige met deze gedachte
Ik zou echt helemaal los gaan Een slaapkamer vind ik nog wel om wat neutraal/licht te houden ivm prikkels en slapen maar een speelkamer zou ik echt vreselijk meisjesachtig gaan maken (mits ze dat leuk vindt! Mijn dochter zou het prachtig vinden..). Elke muur behangen met Pipbehang of afwisselen met knalroze verf, kitsch lamp aan het plafond (Xenos heeft leuke), behang rood met witte stippen is ook leuk. Kinderbureau er in of een wand zelf een lange lage tafel maken met stoeltjes erbij. Meubeltjes zou ik lichtblauw maken, kleurt mooi bij het rode/roze pip Freubelgordijnen ophangen met roosjes, een lekker bankje neerzetten met eventueel een tvtje erbij of een fijne leeshoek maken met grote, zachte kussens.. Nou zo, genoeg te bedenken
Ja die laatste "speelkamer" vinden we geweldig! We hebben het geluk wanneer we straks verhuisd zijn zoveel ruimte te hebben.