Nu met black friday voor de deur wil ik alvast een tablet voor mijn dochters verjaardag kopen. Welke is goed en betaalbaar? Het hoeft niet perse zo'n kinder ding te zijn..
Wat is voor jou betaalbaar? Wij hebben voor onze zoon een Samsung A7 lite gekocht incl hoesje waren we €150 kwijt meende ik. Mocht hij nodig zijn voor school en andere zaken dan af en toe spelletje/filmpje kijken dan zou ik investeren in een wat duurdere. Zelf heb ik een Ipad
Ja zo rond de 150 euro inderdaad, omdat er ook wel eens wat stuk gaat bij kinderen. Niet een al te klein scherm..
De samsung is heel degelijk, de nokia kwam hier ook op een tablet draadje voorbij. Ik heb er geen ervaring mee maar scheen niet verkeerd te wezen. Wij hebben een lenovo, ouwetje inmiddels (tab a10) maar ik ben nog altijd niet echt fan. Voor basic dingen prima (beetje pinteresten, youtube filmpjes, een kleurplaatje of een peuter-/kleuterspelletje) destijds dan. Momenteel begint ouderdom zn manko te worden. Mochten er nog alcatels gemaakt worden: overslaan. Wij zaten te dubben tussen een tablet en een chromebook. Uiteindelijk werd het een chromebook aangezien G nu op mn man zn pc dr huiswerk maakt (gr 4). Tablet kan ze wel maar niet ideale werkhouding, chromebook kent ze en dr staat niets op wat kwaad kan. Kan zij lekker dr ding doen in een normale werk houding (met wat instelwerk voor werkplekje)
'Iedereen' was destijds lovend over de lenovo, maar die van mijn zoon loopt behoorlijk vaak vast. Zo erg dat hij zelfs schreeuwt uit frustratie tegen dat ding. Dus ik twijfel, ze zijn wel betaalbaar..
Voor kerst hebben wij voor onze dochter van 7 de Samsung tab A8 128mb gekocht met een hoes van iMoshion 360° draaibare bookcase en een screenprotector. In 2019 kochten we de voorganger de tab A met een hoes van iMoshion kidsproof backcover met handvat en een screenprotector. Deze hoes is ook beschikbaar voor de A8. Echt een hele fijne hoes die goed bescherming biedt. Nu ze ouder is en erg zuinig omgaat met haar tablet krijgt ze dus een wat minder kinderlijke hoes ter bescherming.
De Samsung tab A8 128mb is nu in de aanbieding voor 188 euro by the way. Vorige week betaalden wij 199 en dit vonden en vinden wij een prima prijs, nu dus zelfs nog iets goedkoper.
Bedankt voor de reacties, ik ga even kijken. De lenovo is 129 zag ik, maar straks is dat 'weer' een miskoop.
Ik ben toch voor een lenovo gegaan. Ik heb me laten adviseren, maar die software is van 2023 en van de Samsung uit 2021 en verder waren ze erg vergelijkbaar.
Onze kinderen hebben jaren een lenovo gehad en dat ging heel goed. Man had een Samsung en die was ook prima. Nu hebben jongste en mijn man allebei een nieuwe en dat is weer lenovo. En dat werkt hier goed. De ene wordt vooral voor minecraft en roblox gebruikt en de ander voor minecraft en het gewone internetgebruik.
Okeeeee Zoon heeft een iPad van familie gekregen (een gebruikte uiteraard) maar roblox….nee, blijft hangen, is langzaam… En de grap is dat mijn iPad mini 5 die ik via mijn werkgever gebruik, echt top is voor Roblox, maar wel een jaar ouder. Dus welke gebruiken jullie nu precies voor Roblox? Want ik word echt een beetje gek van het geklaag hier (dat Roblox de hele tijd legged)..
Volgens mij lenovo tab M10 plus (3rd gen). Ik hoor hem niet klagen, maar ben er natuurlijk ook niet altijd bij
Deze heb ik inderdaad ook gekocht ondanks mijn twijfels over het merk. Maar voor 129 euro en nieuwere software dan de Samsung lijkt het me een goede deal. En je hebt volgens mij toch ook 2 jaar garantie?
Ik zou inderdaad voor een Samsung gaan. Hier hebben ze alle 2 zo een. We hebben ook Lenovo gehad. Maar dat was 10x niks. Liep steeds vast.
Nou fijn om jullie advies te horen over Lenovo. Ga ik mooi niet doen dan ik stond op het punt van er een te kopen. Wij gaan denk ik ook maar voor een Samsung. En vooral een heel degelijk hoesje