Menstruatie achtige steken/kramp onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Esmaralda, May 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Hallo,

Ik heb hier al een paar dagen last van en maak me wel wat zorgen. Ik heb vaak als ik rechtop zit last van pijn onderin mijn buik. Het zijn een soort steken en het lijkt een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Beetje zeurend. Het is niet de hele tijd aanwezig en als ik helemaal plat ga liggen is het weg.

Herkennen meer mensen dit? En kan het te maken hebben met dat ik nu 17 maanden geleden een keizersnee heb gehad?
    Mijn buik groeit nu ook best snel. Ik voel de kleine ook regelmatig op mijn blaas dansen.
    Ik moet morgen naar de vk, maar dacht ik het even na of meer mensen dit herkennen.

Alvast bedankt!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Bandenpijn? Of groeipijn? Of blaasontsteking.. Ik had het ook heel erg rond week 16 en week 20. Dachten dat het blaasontsteking was, maar bleek groeien van de baarmoeder te zijn.

3. Loontje23

Loontje23 Actief lid

Nov 15, 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    Ik denk ok idd bandenpijn of een blaasontsteking, ik heb ok veel bandenpijn gehad.

maar als je het echt niet vertrouwd dan altijd bellen, ze hebben liever dat je beld voor niets dan dat je in de zenuwen blijft zitten...

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb een keer een blaasontsteking gehad en voelde daar eigenlijk niet veel bij. Hoefde niet meer te plassen, alleen als ik klaar was met plassen deed de lege blaas zeer. Dat heb ik nu eigenlijk ook. Kan ik dat morgen aan de vk vragen of ze mijn urine controleert? Zal ik dan voor de zekerheid gewoon een potje meenemen?

Bandenpijn heb ik ook veel, maar dat voelt scherper en meer in mijn liezen. Dit zit echt boven mijn schaambot.

Share This Page