Hallo Dames Ik heb even jullie hulp nodig ik kom er even niet meer uit met de tabellen.. Ik draag nu bh maat 75a maar dit zit ondertussen te strak bij de onderste band maar de cup zit wel goed. Wat is nu de maat die na 75a komt? 80b ? Of 85a? Groetjes
80 is qua omvang groter dan 75. Zou anders gewoon even passen in de winkel en om advies vragen, maar zal waarschijnlijk 80a zijn.
als de band te strak is zou je 80 kunnen proberen of desnoods 85. Maar mij is wel altijd vertelt dat de cup daarmee ook iets groter kan worden. En dat 75C dan weer gelijk kan staan aan 70D zegmaar. Beste kan je gewoon naar winkel gaan en passen.
Met onderwijdte 85 cm heb je sowieso een 85 nodig. En dan waarschijnlijk aa, maar kan zijn dat die zelfs wat ruim is. Ik zou naar de winkel gaan.
Ik zou even in een winkel passen en advies vragen. Ik dacht een tijdje geleden ook dat ik een grote omtrek nodig had, maar uiteindelijk zat een grotere cup toch beter.
Dit inderdaad. 75A is 80AA. Dan ben je in omvang naar een maat groter gegaan maar de cup is evengroot gebleven. Ik droeg voor mijn zwangerschap altijd een 75D en na de zwangerschap is mijn omvang wat breder gebleven maar de cup hetzelfde en werd het een 80C. Maar eens oplaten meten bij een goede lingeriezaak kan nooit kwaad. En je hoeft vervolgens niet daar een dure bh te kopen maar je weet wel je juiste maat.
Als je onderwijdte 85 cm is, dan doet een 75 toch gewoon pijn? Ik hou het daar geen 10 minuten in vol in ieder geval. Je moet dan een 85 hebben, en dan A of AA. Kwestie van passen. De ene BH valt natuurlijk ook anders dan de andere. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je een 85AA met een lichtje moet zoeken.