Brood met lange tanden, doelloos rondstruinen in de supermarkt niet wetende wat ik nu weer moeten maken voor het avondeten. Zelfs mijn grote liefde chocolade laat ik links liggen. Ik heb werkelijk waar gewoon nergens trek in.
Verschrikkelijk he, ken t gevoel..... Misschien je man boodschapjes laten doen of lijstje laten maken en dan toch maar proberen te eten wat de pot schaft..... Sterkte ermee!
Ik eet wel, heb het ook echt nodig om de misselijkheid onder controle te houden. Dat is dan misschien nog mijn geluk anders zou er niet veel in gaan vrees ik. Ga het mijn man is voorstellen alleen is die echt een ramp qua boodschappen. Komt met een zak boontjes en 1 broccoli thuis als ik zeg dat hij voor 5 dgn avondeten mee moeten nemen! 😉
Eerst samen een lijstje maken dan maar hahaha Hoop voor je dat de misselijkheid snel over is! Hiernhelaas nog steeds niet, dus zal ook niet meer gebeuren bij mij denk ik
Heel herkenbaar! Mijn vriend kan dan wel goed koken en vind het leuk om boodschappen te doen, maar het heeft hem echt twee maanden geduurd voor hij ophield met vragen wat ik wilde. Lieverd, ik weet het niet, lieverd, ik heb geen trek, haal maar wat. Schat als ik aan eten denk ga ik al kotsen!!!! Dus heeft hij gewoon gekookt wat we altijd eten en heb ik geprobeerd om op te eten wat lukte.(soms zelfs in de studeerkamer omdat ik de kook geur echt niet trok) Als ik dan te weining had gegeten nam ik voor het slapen gaan nog een of twee boterhammen die niet zozeer lekker waren, maar gewoon naar binnen moesten van mezelf.
Ja inderdaad heel herkenbaar. Ik at eerst 8 boterhammen per dag nu nog 4 met veel moeite. Inmiddels ook al 3,5kg afgevallen. Het is echt eten tegen de misselijkheid anders hoeft het van mij ook niet. En ook als mn vriend vraagt wat ik wil eten is inderdaad het standard antwoord : Kijk maar, k heb toch geen honger.
HOnger heb ik ook niet echt. De eerste wkn was de misselijkheid het ergst en at ik zo 13 boterhammen per dag nu moet ik er echt niet meer aan denken. Ben gelukkig niet afgevallen, zit nu op plus 2,5kg maar dat komt waarschijnlijk door die eerste wkn. Hier is manlief vaak last thuis dus koken moet ik ook zelf regelen, gelukkig word ik niet misselijk van de geur.
Aaah! Wat frustrerend he?! Ik ken het! Ik heb eigenlijk al 16 weken geen eetlust. Het enige waar ik blij van kan worden is Euroshopper worstenbroodjes. Alleen dat kan me bekoren . De rest moest ik niks van weten. Eten was even noodzakelijk kwaad ( om inderdaad een beetje de misselijkheid in toom te houden ). Maar sinds een dag of twee begin ik weer trek te krijgen in dingen. Nog steeds niet op 'normaal' niveau, maar er zit schot in... Misschien kan ik dan eindelijk wat zwangerschapskilo's verwelkomen .
Je bent niet de enige... Ik heb me maar zoveel mogelijk vast gehouden aan de schijf van 5 om zo gezond mogelijk te eten voor mij en ons hummeltje. Kan je wel zeggen dat 't na 20 weken beter werd en dat ik komend weekend toch echt die McFlurry white magnum ga halen waar ik al meer dan twee weken zin in heb
Herkenbaar, ik heb ook nergens trek in en ben al zo'n lastige eter (en ook nog eens vegetariër). Het enige dat zonder problemen naar binnen gaat is fruit. Mijn vriend kookt elke avond wat ik wil eten, maar het is zo moeilijk iets te verzinnen! Ik ben inmiddels 2 kilo afgevallen, wat ik nog weinig vind aangezien ik zo veel minder eet dan voorheen.
Ik had het in het begin van de zwangerschap ook heel erg.. Toen werd het weer normaal en nu begint het weer te komen.. Hopelijk werkt dit bij jou ook zo
Ik ken het ook, ik eet echt puur omdat het moet. Vanmorgen rond 9 uur 2 broodjes pasta gesmeerd en net de 2e maar opgegeten. Het is niet dat ik eten vies vind, of dat ik misselijk ben maar heb er geen behoefte aan. Als ik eet zit ik ook zo vol! Gaat vanzelf weer over denk ik altijd maar
hier ook nog steeds hoor, vind niks lekker! op chocolade en junk food na nu dan.. en een lekker broodje gaat er ook wel in. was ook 18 weken kots misselijk. daarna ging het beter. maar echt lekkere eetlust? nee! hoop dat het na de bevalling weer normaal is.
Ik moest net ineens aan dit topic denken... Het lijkt steeds erger te worden! Vlees was net te zout, maar chips kan dan weer wel. Groenten vind ik vies, behalve rauwe wortels. En normaal gesproken vind ik groentes dus echt heerlijk! En oh ja, alles met saus is vies. Lastig hoor... Zeker omdat ik dus gewoonlijk echt alles lust. Als de textuur, of het beeld, me nu niet aanstaat kan je het opgeven. Ik voel me echt een idioot.
Zo herkenbaar. Lust ook niks, maar wodt ook overal misselijk van. van de lucht alleen al. 's avonds voor het slapen gaan eet ik een toast broodje met kaas, dat moet er dan in maar verder, blegh... Ik drink veel water tijdens het eten, dat helpt wel wat, en verder eet ik vooral veel sla/salades, maar dan met name vers (verse sla, niet voorverpakt). Helaas heeft mijn dochter nu besloten dat 'als mama niet eet, ik ook niet!'. pfff dus dat is een leuke strijd...:x
Ow, woezel! Haha dat is idd lastig. Ik merk dat komkommer hier ook wel goed gaat. Vandaag met manlief boodschappen gedaan en hij heeft bepaald, vanavond bami, morgen gebakken aardappeltjes met broccoli en vissticks, vrijdag en zaterdag zijn we niet thuis en dan hebben we nog spinazie en pasta. Bami vond ik al geen hol aan, heb de (vega)sate bij voorbaat al niet genomen. Omdat ik in de supermarkt bijna over mijn nek ging van de misselijkheid met lange tanden een halve eierkoek op. Morgen naar de vk, ben benieuwd wat zij er van zegt. Kan me herinneren dat ze bij onze eerste ook vond dat ik te weinig aankwam... Al vind ik 2,5 kg voor 13 wkn prima maar goed.
Nou, dat wordt wat dan! Ik kom van mezelf al moeilijk aan (het gaat er dubbel zo hard weer vanaf vaak) en nu ben ik pas 1 tot 1.5 kg aangekomen. Wat stellen ze voor om meer aan te komen dan? Opzich krijg ik wel voldoende binnen denk ik. Alleen avondeten is lastig.
Volgens mij is dat per Vk anders. Weet niet wat er aangehouden wordt. Mijn antwoord bij mijn eerste zwangerschap op de opmerking dat ik te weinig aan kwam was, ik eet minstens 11 boterhammen per dag op het moment! Denk dat dat echt wel genoeg is! Haha, toen had ik trouwens helemaal niet dat niks me smaakte, behalve koffie en chocolade.
Hmm... Ik lust ook al geen brood meer. Maar wel mueslibrood! Dat eet ik dan weer veel, al tik ik de 11 niet aan haha! Over drie weken mag ik weer op controle. Zo lang mijn buik groeit zal het wel goed zijn toch?
Ik heb tot 12 weken moeten spugen en slecht gegeten.... Was van 62.5 naar 57 kilo gegaan.... Maar zat binnen no time weer op 60 en hang daar nu zeker al weer 4 weken op... 20 aug weer naar de vk.... Maar even aangeven... Verder eet ik mij tonnetje rond met waar ik maar trek in heb...Hihi