Dag allemaal, te erg voor woorden, maar ik hoop sterk dat ik een meisje krijg, omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden... Hier onder een lijstje met namen die in de buurt komen, maar veel daarvan vind ik ook al weer te veel voorkomend en afgezaagd.. Dominique is de enige naam die ik erg mooi vind, maar mijn vriend vind hem verschrikkelijk.. Misschien willen jullie mij helpen met leuke suggesties?! A.rnaud D.avid D.ominique J.onathan J.oshua J.ullian J.uliën K.rystian M.aarten M.orris N.athan T.homas T.ristan Y.onathan
Ik vind David een geweldige naam (daarom heet mijn zoontje ook zo ): klassiek en ook een beetje krachtig/stoer. Van jou lijstje vind ik verder Jonathan, Nathan en Thomas ook leuk. Misschien een beetje in dezelfde categorie: Adam Tobias Lucas Jonah Abel Simon Benjamin Boris Daniel Robin
Dominique vind ik ook een geweldige naam. Een oom heet zo, hij is al 86, en ik heb het altijd een prachtige naam gevonden. Alleen zou ik voor een jongen, zelf de spelling Dominic gekozen hebben. ideeetjes : Yannick Dorian - Darian Jonas Elmian Arvid Lennart Jurrian Kyran Florens Matthias Leander Yben - Iben Jelmer Roman Maurick Ardian Jenten Myron - Miron Rouven Nander