Mijn man noemt 'm Kolja. Das de Russische afgeleide van Nikolai. Ik zeg behalve Stinkywinky en poepje ook nog menneke. Of meneer als ie z'n dag niet heeft.
ik noem hem altijd ventje of scheetje, mijn vriend noemt hem gewoon jamie of manneke boeffie komt ook wel eens kijken of lekkerding
PamperkontJee! en pappa zegt altijd: minimoppetrommel en StaanStaan omdat ze al vanaf 3 maanden niets anders wil doen dan staan...
Ik noem hem vaak ventje. Mijn man heeft talloze benamingen voor hem. Vooral Sjaak, Sjakie, en het menneke doen het hier goed...
Papa zegt: mannetje, toppertje en bij een poepbroek poepmachine (en dat allemaal met zijn lieve spaanse accent ) Ik zeg: Spookie, toppertje, mannetje, kleine man
Poppetje , poppedijn , en ik noem haar jammerende jenny ( van harry potter ) als ze chagrijnig is en aan het jammeren is ..
ik noem mijn kleine man monstertje en mijn vriend noemt hem soms terrorist en dan ligt hij helemaal in een deuk die kleine van mij..
Toen ik zwanger was Toetie. Dit is nu ze er is veranderd in Toetje. Soms schatje patatje of toetepetoetje. Het grappige is dat mijn omgeving de koosnaam Toetje ook al over neemt. Verbaast me niks als ze eerder naar haar bijnaam luistert dan haar echte naam.
Nog vergeten: mijn vader noemt Vigo 'vente-vent' en mijn moeder weet ik zo snel niet... Kan er even niet opkomen