Huilen voor het slapen gaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wendie1986, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie1986

16 jun 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Onze zoon van 3,5 maand huilt eigenlijk bijna altijd als we hem in bed leggen, terwijl hij wel moe is en aan slapen toe is.
    In de ochtend valt het vaak mee maar als we hem rond 7 in bed leggen 's avonds is het altijd huilen, soms 5 minuten maar soms moeten we hem ook troosten een aantal keren voordat hij in slaap valt. Verder is het een super vrolijk mannetje. Enig idee hoe dit kan? Soms is het namelijk echt gigantisch krijsen. :(

2. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Misschien darmkrampjes?

3. Wendie1986

16 jun 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee, daar heeft hij geen last (meer) van...:)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Bij ons doet ze dat als ze oververmoeid is. Soms heeft ze van die dagen dat ze idd moppert of huilt maar krijsen dus alleen als ze te weinig heeft geslapen. Misschien iets eerder op bed leggen? Iets anders kan ik niet bedenken...

Succes, hopelijk is het een fase en gaat het weer over :D

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier is het ook vaak huilen wanneer ze moe is en krijsen wanneer ze te moe is. Enige manier waarop ik haar stil krijg op zo'n moment is aanleggen en haar laten drinken tot ze bijna slaapt en dan snel de borst voor een speen wisselen.

Het is ook inderdaad zo dat ze 's avonds harder huilt en dat ze 's ochtends (naja 's middags, we slaan de ochtenden over ;) ) rustiger gaat slapen, meestal alleen met wat gemopper.

6. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

D deed dat ook toen ze nog zo klein was. Wij gaven haar dat net als cream86 zei wat te drinken en werd in no time stil en sliep binnen 5 minuten op me arm.

7. Wendie1986

16 jun 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Misschien is het inderdaad dat hij dan te moe is, maar hij wilt vaak ze derde slaapje niet meer... dan leg ik em maar in de swing en issie weer helemaal vrolijk, totdat we hem dan op bed gaan leggen. Zal er wel bij horen, gaat hopelijk vanzelf over...
    Overdag is het inderdaad vaak alleen een beetje mopperen.

8. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Te moe, teveel prikkels. Huilen om te verwerken.
    Hier nog soms 3 slaapjes, maar soms ook 2. Bij 2 als ze bij de opvang is geweest is het s avonds altijd huilen. Gewoon te druk, te moe en moet alles verwerken. Meestal 5 à 10 minuten en dan slaapt ze.

Deel Deze Pagina