Hoi Waar kopen jullie je saphh beha`s? Ik wil er graag een maar in welke winkel haal je deze? Niet bij de hunkemoller of Livera.. Greetzz
Hier zijn ze te koop bij V&D, maar ik vind ze persoonlijk voor geen meter zitten. Ik heb zelf een grote maat 75E/F en ik draag zelf altijd Marlies Dekkers die zijn zoveel steviger en blijven ook veel mooier. Groetjes.
Hier hadden ze ze een poos terug wel bij livera. Ik koop ze meestal online bij een outlet, scheelt veel. Maar voor een grote cup zis een marlies idd nog fijner (en net wat mooier vaak)
Ik heb ze ook gekocht bij Livera, ze hebben er zelfs bikini's van. Hier in het noorden zijn ze ook te koop bij V&D
Ik wil ook voor een Marlies Dekkers gaan. Hoe duur zijn die ongeveer? Heb 75E. En bij de Hunkemoller en Livera heb ik altijd weinig keus of van die lelijke oma dingen.
wie weet als je vriend ziet hoe mooi het staat... ik kan op veel bezuinigen maar bh's echt niet... zelfs het meeste saaie shirt kan nog oke zijn als de bh eronder goed is.. en letten op aabiedingen. Ik heb er laatst geschoord voor bijna 50euro ps. Koopje!
heb je weleens bij v&d gekeken? Ik heb 85e maar slaag daar na wat zoekwerk altijd wel goed. of anders bestellen bij de pabo
Ik koop de mijne wel altijd bij Livera. Bij de V&D kun je ook terecht. Kijk anders een op de website van saphh waar ze nog meer te koop zijn.
Hoi thnx dames! Ja bij de wehkamp hadden ze m`n maar 90 D(D) in zwart niet meer. Wel een rose met zwart ook leuk.. Denk in de winkel kun je ze beter passen. Bij de Livera (zwolle) hadden ze, ze laatst niet.. Hunkemoller idd oma dingen in grotere maten of de grote maten zijn weg! Marlies Dekker vind ik ook echt te duur. Bedankt!