Welke billendoekjes vinden jullie beter/prettiger en waarom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke billendoekjes vinden jullie beter/prettiger en waarom?

1. 1. Zwitsal lotiondoekjes

2. 2. Pampers Sensitive babydoekjes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik alleen maar Zwitsal. Idd koop ik altijd zo'n grote doos in de aanbieding, anders zijn ze echt achterlijk duur. Laatst waren ze op en heb ik zo'n dubbelpak bij de supermarkt gehaald... 5.79! Belachelijk!

Overigens heb ik voor de psz tas van Jelle babydoekjes van het kruidvat. Ik vind ze verschrikkelijk niet lekker ruiken, maar ik hoef ze toch niet te gebruiken... ;) Van Zwitsal hebben ze hier in de buurt nergens van die meeneem pakjes. Ik weet eigenlijk niet eens of die sowieso ergens te koop zijn, volgens mij krijg je die alleen gratis bij zo'n babydoos.

Pampers vind ik echt te nat, dan kan ik weer gaan nadrogen, vind ik niet handig..

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Wij gebruiken de bebino van de aldi, vind ze ideaal... ik hou niet van die bakken waar ie de doekjes in kunt doen, en hier zit gewoon al een klepje op wat je open en dicht kun doen dus geen droge doekjes :)

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Die hebben wij ook altijd. Ik vind de zwitsal doekjes te droog, en pampers vind ik niet lekker ruiken. We hebben lang doekjes van AH gebruikt, maar op een gegeven moment vond ik die ook stinken. Die van de Aldi waren een tip van mijn broer. Je krijgt veel voor weinig..:D

4. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Heb niet in je poll gestemd, want ik ga voor het kruitvat, al vindt ik die zwitsaldoekjes wel lekker ruiken..

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Toen Julie net geboren was, ben ik begonnen met Pampers sensitive. Daar had ik een megadoos van gekocht, maar ik vond ze te nattig, moest haar kontje altijd nadrogen. Daarna ben ik overgestapt op Zwitsal en daar ben ik erg tevreden over. Ze zijn wat minder nat, maar niet te droog, ik krijg alles er goed mee schoon. En ze ruiken lekker, ik ben nou eenmaal verslaafd aan die Zwitsalgeur...

Ik koop ze altijd in de aanbieding, had van de zomer weer een hele grote bewaarbox vol met pakken billendoekjes, daar doe ik nu nog steeds mee.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Als ik tussen deze twee moet kiezen, kies ik voor de zwitsal. ik vind de pampers ontzettend stinken, zeker met de vaste-voeding-poepluiers. Maar goed, dat kan persoonlijk zijn natuurlijk ;).

Ik gebruik ze overigens geen van 2-en (meer). Heb nu de ETOS doekjes, bevallen prima!

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben altijd Natusan doekjes! Kun je ook als snoetenpoetsers gebruiken en zijn aardig geurloos :)

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    De sensitive doekjes van de Lidl of de gewone van pampers.
    Zwitsal vind ik te droog, ruikt wel lekker maar je blijft vegen..

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gebruiken ze allebei en merk geen verschil. Zwitsal ruikt wel lekkerder.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier helemaal geen zwitsal fan! Rampdoekjes vinden we het. Altijd pampers - maar onlangs ondekt dat die van c1000 ook echt prima zijn!

11. Maia

Maia Niet meer actief

Wij zijn begonnen met zwitsal, toen had manlief een keer in de reclame pampers. Die vond ik in eerste instantie veels te nat, maar toen ik weer zwitsal had gekocht vond ik die juist weer veels te droog dus sindsdien pampers :)

12. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Van de Hema. Ze ruiken zo lekker!

13. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hier de zwitsal
    volgens mij van de zomer zo'n doos gekocht met allemaal pakken, en daar ben ik nog steeds niet doorheen! Nog niet eens op de helft!
    Maar ikvind ze super!

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind juist de pampers fijn omdat ze natter zijn!

15. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zwistal vind ik te droog, erg jammer want ze ruiken zo lekker! Maar om de billetjes echt schoon mee te krijgen vind ik ze niet nat genoeg.
    pampers vind ik best fijn, maar ze ruiken minder en net als zwitsal aardig aan de prijs.
    Hema doekjes vind ik te groot en stinken.
    Kruidvat: stinken, niet fijn.
    Mijn aanrader; de etosdoekjes! De gewone variant ruikt lekker, maar heb ivm luieruitslag eigenlijk altijd de sensitive versie. Niet te nat, niet te droog, makkelijk uit de verpakking te trekken ( niet dat alles mee komt) en in de aanbieding ca 1 euro per pakje!

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hier ook zwitsal. ik doe nog steeds met de bewaardoos die ik gekocht heb. pampers vond ik te stug.

als de doekjes van zwitsal op zijn ga ik die van hema proberen/

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier gebruik ik de pamperdoekjes. Dit omdat ik voor zwitsal allergisch ben. De billendoekjes van C1000 vind ik ook prima!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zwitsal.. vind de pamperdoekjes stinken
    zwitsal koop ik in die megadoos die bij kruidvat verkrijgbaar is.. zijn dan stuk goedkoper dan los.

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb sinds een aantal maanden de doekjes van Etos, oranje verpakking. Heel goedkoop en heel fijn!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

jammer kon maar kiezen uit twee. Heb pampers maar gekozen.

maar ik gebruik eigenlijk de doekjes die in de reclamen zijn.

Die van kruitvat vind ik wel oke.
    Maar mijn favo doekjes zijn die van natusan;) Ruiken heerlijk voelen heerlijk maken goedschoon en koop ook altijd de mega dozen doe je zo een maand of drie mee heerlijk. Gebruik ze eigenlijk ook overal voor voor de handjes gezicht en kinderstoel soms zelfs even snel een doekje voor de wc heerlijk die baby doekjes haha.;)

Deel Deze Pagina