Als ik tussen die moet kiezen ga ik voor Zwitsal..niet zo nat en ruikt lekker.Maar tegenwoordig haal ik ze bij de Action!Dikke aanrader..zacht,ruiken lekker..niet te droog-nat ennn 1euro voor 2 pakjes aan elkaar getaped.Heet neh-neh.
Hier ook pamper sensitive. Goede doekjes, geen stinkende parfum ruikt gewoon nergens naar, en geen uitslag of rode billetjes.
absoluut zwitsal! Die van pampers vind ik veel te nat en te glibberig! Je kan er niet lekker mee vegen. heb 1 keer een pak eigen merk geprobeerd van de DA en die stinken toch wel zo vreselijk. Heb het pak weggegooid want ik werd er niet goed van! Dus nu alleen nog maar zwitsal hier.
Toen Jara kleiner was en alleen BV kreeg had ze meestal dunne en soms plakkerige poep. Toen vonden we de Pampers doekjes heel fijn. Nu ze groter is en met de pot mee eet is haar poep niet meer zo dun en vinden we de Zwitsal doekjes fijn. Of die van Etos, zijn ook prima...
geen van beide haal bij de action neh neh wit met blauwe verpakking sensitive super doekjes, enige nadeel je trek er soms wat meer uit dan de bedoeling is maar ach dat voor 0,79c
Pampers, ons mannetje kan helaas niet tegen Zwitsal. Daarnaast vind ik het eigenlijk wel prettig dat de Pampers doekjes wat natter zijn als de zwitsal, je kunt er beter mee poetsen als met de drogere Zwitsal doekjes. Zo zie je maar, iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren
Hier een pampers sensitive fan! Koop ze altijd in de aanbieding... nu ook weer een grote doos met 12 verpakkingen voor 18 euro bij de Kruidvat!
Hier vinden we Pampers de beste. Zijn goed vochtig, dus maakt makkelijk schoon. Vind de Zwitsal doekjes wat te droog.
Die heb ik ook gehad, maar vond ze zo stinken. Heb nu weer van de kruitvat. Die van de aldi vind ik ook super. Maakt me verder niet zoveel uit. Als het doel maar behaald wordt.
Ik gebruik momenteel de doekjes van de kruidvat (wel de sensitive). Ik kijk meestal waar ze in de aanbieding zijn en haal dan de goedkoopste doekjes. Ikzelf vind alleen die van de AH niet zo fijn.
pampers sensitive, omdat daar minder parfum inzit. We gebruiken zelf etos sensitive. Is goedkoper, maar de pampers sensitive vegen wat makkelijker af.
Ik gebruik altijd pamper Sensitive. Mijn zoon is nl heel snel rood en open van onder. Ik ben gewoon eens gaan testen welke het beste waren en pampers reageert hij het beste op, is bijna nooit meer rood en het schoonmaken doet hem niet meer zeer, die andere doekjes prikten waarsch. en dan moest hij altijd huilen bij pampers niet meer dus.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar de billendoekjes van Pampers gebruikt, ze bevallen me prima. De geur vind ik oke, ook de natheid vind ik prima.... Ik haal dan ook altijd een grote doos van 12 pakken in de aanbieding.
t voordeel van de pampers doekjes is dat je ze ook voor het gezicht kunt gebruiken. Ik vind al die snoetenpoetsers verschrikkelijk ruiken en die pampers doekjes zijn nauwelijks geparfumeerd. In de zwitsaldoekjes zit zink en ik begreep dat dat niet zo goed is voor het tere baby toetje. (goh heb ik nou echt net een stukje over billendoekjes geschreven?? )
Gele verpakking van neh-neh ruikt wel lekker.. En zelfs met het eczeem huidje van mijn manneke geen uitslag. Heb eigenlijk niks anders meer geprobeerd, oja Natusan was eens in de aanbieding en ook wel fijn!
Hebben jullie nu ook altijd dat als je 1 doekje uit het pakje trekt er minimaal 2 meekomen? Of ben ik nu kippig. Bij de pamper doekjes gebeurde het bijna altijd dat als ik er 1 uittrok de volgende erin bleef, dus moest ik die er helemaal uitpeuteren. En bij die van de hema die ik nu heb, trek ik er altijd minimaal 2 tegelijk eruit. Zwitsal heb ik nog nooit gebruikt.