Welke billendoekjes vinden jullie beter/prettiger en waarom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke billendoekjes vinden jullie beter/prettiger en waarom?

1. 1. Zwitsal lotiondoekjes

2. 2. Pampers Sensitive babydoekjes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik gebruik ook pampers doekjes, maar dan die zonder parfum en koop ze in de aanbieding.

2. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Als ik tussen die moet kiezen ga ik voor Zwitsal..niet zo nat en ruikt lekker.Maar tegenwoordig haal ik ze bij de Action!Dikke aanrader..zacht,ruiken lekker..niet te droog-nat ennn 1euro voor 2 pakjes aan elkaar getaped.Heet neh-neh.

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ik gebruik de pampers sensitive doekjes, de enige doekjes waarvan hij geen uitslag krijgt:).

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier ook pamper sensitive. Goede doekjes, geen stinkende parfum ruikt gewoon nergens naar, en geen uitslag of rode billetjes.

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    absoluut zwitsal! Die van pampers vind ik veel te nat en te glibberig! Je kan er niet lekker mee vegen. heb 1 keer een pak eigen merk geprobeerd van de DA en die stinken toch wel zo vreselijk. Heb het pak weggegooid want ik werd er niet goed van! Dus nu alleen nog maar zwitsal hier.

6. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Toen Jara kleiner was en alleen BV kreeg had ze meestal dunne en soms plakkerige poep. Toen vonden we de Pampers doekjes heel fijn. Nu ze groter is en met de pot mee eet is haar poep niet meer zo dun en vinden we de Zwitsal doekjes fijn. Of die van Etos, zijn ook prima...

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geen van beide haal bij de action neh neh wit met blauwe verpakking sensitive super doekjes, enige nadeel je trek er soms wat meer uit dan de bedoeling is maar ach dat voor 0,79c

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier ook :D 1 euro per pak :D ideaal:D

9. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Pampers, ons mannetje kan helaas niet tegen Zwitsal. Daarnaast vind ik het eigenlijk wel prettig dat de Pampers doekjes wat natter zijn als de zwitsal, je kunt er beter mee poetsen als met de drogere Zwitsal doekjes. Zo zie je maar, iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren :D

10. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Hier een pampers sensitive fan!

Koop ze altijd in de aanbieding... nu ook weer een grote doos met 12 verpakkingen voor 18 euro bij de Kruidvat!

11. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Hier vinden we Pampers de beste. Zijn goed vochtig, dus maakt makkelijk schoon. Vind de Zwitsal doekjes wat te droog.

12. Storm

Storm Niet meer actief

Die heb ik ook gehad, maar vond ze zo stinken. Heb nu weer van de kruitvat. Die van de aldi vind ik ook super. Maakt me verder niet zoveel uit. Als het doel maar behaald wordt.

13. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Ik gebruik momenteel de doekjes van de kruidvat (wel de sensitive).
    Ik kijk meestal waar ze in de aanbieding zijn en haal dan de goedkoopste doekjes. Ikzelf vind alleen die van de AH niet zo fijn.

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    pampers sensitive, omdat daar minder parfum inzit. We gebruiken zelf etos sensitive. Is goedkoper, maar de pampers sensitive vegen wat makkelijker af.

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik gebruik altijd pamper Sensitive. Mijn zoon is nl heel snel rood en open van onder. Ik ben gewoon eens gaan testen welke het beste waren en pampers reageert hij het beste op, is bijna nooit meer rood en het schoonmaken doet hem niet meer zeer, die andere doekjes prikten waarsch. en dan moest hij altijd huilen bij pampers niet meer dus.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar de billendoekjes van Pampers gebruikt, ze bevallen me prima.
    De geur vind ik oke, ook de natheid vind ik prima....
    Ik haal dan ook altijd een grote doos van 12 pakken in de aanbieding.

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland

dit is mijn antwoord ook ;)

18. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    t voordeel van de pampers doekjes is dat je ze ook voor het gezicht kunt gebruiken. Ik vind al die snoetenpoetsers verschrikkelijk ruiken en die pampers doekjes zijn nauwelijks geparfumeerd.

In de zwitsaldoekjes zit zink en ik begreep dat dat niet zo goed is voor het tere baby toetje.

(goh heb ik nou echt net een stukje over billendoekjes geschreven?? :D)

19. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Gele verpakking van neh-neh ruikt wel lekker..
    En zelfs met het eczeem huidje van mijn manneke geen uitslag.
    Heb eigenlijk niks anders meer geprobeerd, oja Natusan was eens in de aanbieding en ook wel fijn!

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hebben jullie nu ook altijd dat als je 1 doekje uit het pakje trekt er minimaal 2 meekomen?
    Of ben ik nu kippig. Bij de pamper doekjes gebeurde het bijna altijd dat als ik er 1 uittrok de volgende erin bleef, dus moest ik die er helemaal uitpeuteren. En bij die van de hema die ik nu heb, trek ik er altijd minimaal 2 tegelijk eruit.
    Zwitsal heb ik nog nooit gebruikt.

Deel Deze Pagina