Volgens mij zitten in allebei parabenen. In steeds meer baby producten word het uitgehaald. Het is niet bewezen dat het schadelijk is, maar voor mijn baby sla ik even over. Ik heb ook Aldi, goedkoop en er zit geen rotzooi in, op het parfum na. Of het ouderwetse vochtige washandje en dan lekker met warm water verwarmd..............
ik kan niet meestemmen, hier echt alleen Etos doekjes anders heeft uk echt per direct felrooie billen
Pampers (maar niet de sensitive versie) vind ik lekkerder dan Zwitsal. Maar bij mij is het elke keer anders. Het meest gebruik ik de doekjes van de etos, die vind ik erg fijn. Maar Natusan is ook erg fijn en het kruidvat heeft wel eens een aanbieding van 6 pakken voor 6 euro!
Pampers, deze zijn goed nat en hoef daarom niet zo te boenen. Zwitsal vind ik te droog en te overheersend ruiken.
Ik vind de pampers doekjes het beste. De zwitsal doekjes vind ik niet fijn vegen omdat ze niet zo vochtig zijn. en qua prijs, op dit moment is bij de action een doos pampers sensitive doekjes 10pakken voor 9,50 en ik haal bij de makro weleens zo`n curver box met 15 pakken pamper doekjes voor 20,-
Ik ben juist fan van de zwitsal doekjes. Die pampers zijn een beetje korrelig en erg nat. Ik trek vaak 10 doekjes tegelijk uit de verpakking en dat wekt irritatie op
Ik vind de zwitsal doekjes ook het fijnst werken. Nu heb ik laatst bij de Hema billendoekjes meegenomen en werken net zo fijn. Volgens mij ook nog een stuk goedkoper.
Ik ga voor de Pampers doekjes. Die van de Zwitsal vind ik te droog, daar krijg ik de poep niet goed mee weggeveegd. Zo zie je maar weer, iedereen ervaart het toch weer anders. Etos doekjes vind ik weer heel erg stinken. En wat ik de vreselijkste doekjes vind zijn die van Huggies, die voelen zo raar aan, daar krijg ik kippenvel van!
lidl doekjes en dan die witte Ruikt naar niks, goedkoop en zijn een van de weinige waar mijn zoontje tegen kan
Ik word altijd een beetje misselijk van de geur van de pamperdoekjes, vind de Zwitsal lekkerder, hoewel ik ook vaak die van de AH gebruik.
Ik heb hier altijd de goedkoopste doekjes van de Action. 2x100 voor 1,99. Bevallen hier erg goed, geen overheersende geurtjes en ik hoef niet op een doekje meer of minder te kijken.
Tijdje Zwitsal gebruikt, maar heb nu alweer een hele tijd de Kruidvat doekjes, de sensitive of lavendel. Heerlijke doekjes.