autostoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fleur1980, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen onze kinderwagen bestellen bij babydump. Daar krijg je de autostoel van safety first 'mimas' bij. Deze is wel heel goedkoop en overal om me heen zie ik alleen maar maxi cosi's... Zijn die echt veel beter?

Op de kinderwagen die ik wil kopen (joolz) past een cabriofix of een pebble.
    Weet iemand het verschil tussen die twee?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    tis toch niet handig als je een safety first autostoel heb als die niet op je joolz past? volgensmij kan je ook kiezen om met korting een andere autostoel te kopen..

volgensmij is het verschil (zover ik weet..) tussen cabriofix en pebble de riempjes.. die blijven bij pebbles openstaan..
    verder weet ik het niet..dat is wat ik zo zag iig ;)

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Tsja het is de goedkoopste versie van maxicosi en vind hem toch een stuk minder comfortabel dan de cabriofix of Pebble.
    De bekleding is een stuk mooier, en daarbij kunnen de cabrio of pebble op een easyfix geplaatst worden mocht je dat willen.
    Ook hebben deze twee side protection.

collega van mij heeft ook bij babydump haar spullen gekocht, maar heeft gevraagd of ze de cabriofix mocht. Dit kon zonder problemen met wat bijbetaling. Ik zou voor een pebble of cabriofix gaan. Als je ze vergelijkt met elkaar is de kuip ook een stuk steviger.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Even op anwb.nl kijken voor de testresultaten, dan weet je het verschil

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.054
    113
    Hier
    ik heb hem en ben er erg tevrede over. vaak kun je een adaptor set erbij kopen zodat die op elke kinderwagen past.

succes

Deel Deze Pagina