hier kruidvat maar ik probeer zoveel mogelijk gewoon een nat washandje te gebruiken. die doekjes zitten vol troep en lijkt me persoonlijk ook niet zo lekker om dat zo vaak bij die kleintjes te gebruiken. volwassenen worden immers ook afgeraden zich van onderen met zeep te wassen, waarom dan die kleintjes wel met die doekjes??
Huggies of Natusan Kun je allebei gebruiken voor gezicht, handjes en billetjes en zijn nauwelijks geparfumeerd
ik gebruik doekjes van de aldi, lekker grote makkelijke verpakking. je doet er lang mee (meer dan een week soms wel 2 weken!) sluit goed geen gedoe met plakstrips ofzo. ze zijn amper geparfumeerd, en ze zijn ook niet duur! andere merken wel gebruikt, zwitsal sensitive, zwitsal gewoon, etos eigenmerk, kruidvat eigen merk. maar ze had snel last van rode billen en bij deze doekjes, icm de aldi luiers hebben we daar geen last meer van!
Vind zwitsal wel goed en vd action ook maar vind het super irritant dan als je een doekje pakt je vaak een hele rits meetrekt
Hier Zwitsal Sensitive... Daar trek je inderdaad maar 1 doekje per keer uit, nou ja, soms misschien 2. Heb er ook zo'n hekel aan als je maar 1 hand vrij hebt en dan alle doekjes in 1 beweging uit het pak te trekken! Koop ze ook altijd met de dozen tegelijk bij Kruidvat of Etos als ze in de aanbieding zijn...
Etos! Ik koop ze als ze in de aanbieding zijn, neem dan direct heeeel veeeel (24 of 36 ) verpakkingen mee (12 verpakkingen voor 10 euro).
AH vind ik fijn, in de oranje verpakking. Ruiken heel lekker baby-achtig, goed betaalbaar en mn dochter kan er goed tegen. Presies vochtig genoeg.
Zwitsal sensitive, pampers een paar x gehad maar dan heb ik iedere x ruzie omdat er 5 tegelijk uitkomen. Kruidvatmerk bevallen ook goed!
Lidl de sensitive zitten 80 doekjes in een pak voor 1,49 doekjes zijn lekker groot en niet te dun en vegen goed, ook goed vochtig. Heb in het begin altijd pampers gehad maar vind het belachelijk dat er in de sensitive variant minder zit en op een gegeven moment deden ze er nog minder in en de prijs omhoog. Nu 2 pakken in de week voor 2 kids bij de pampers had ik bij 1 kind al minimaal 2 pakken nodig.
Zwitsal normaal, heb ook wel eens de pampers normaal maar die vind ik te parfummerig (is dat een woord? )