Ik vind de meeste billendoekjes erg stinken en mijn oudste had/heeft een heel gevoelige huid, dus het meeste met parfum kon niet. Sindsdien gebruik ik voor àlles de billendoekjes van de Lidl. Groot genoeg, stevig, niet te nat, vrijwel geen geur en niet duur. Het klepje trek ik eraf, dan past een pak gewoon in een billendoekjeshouder. Ik heb altijd een pak onder handbereik, voor handen, gezicht, de tafel etc.
Wij gebruiken die van de Albert Heijn. 1,50 per pak maar regelmatig in de aanbieding voor 99 cent of 1+1. En ze werken prima
Ik gebruik(te) pampers sensitive, bij de makro waren ze regelmatig in de aanbieding en bij elke aanbieding kocht ik meteen meer (een doos)Je weet meestal wat je ongeveer per maand verbruikt en dan kocht ik meteen voor een half jaar.
Lees veel Lidl, zijn die ook te koop in een doos met meerdere pakjes? Of gewoon los? Kruitvat zijn nu idd in de aanbieding dus ik zit eraan te denken om die eens te proberen. Bedankt voor de reactie alvast! Ik vind het altijd fijn dat je die van Pampers in een grote hoeveelheid kan kopen (net zoals die dozen van Zwitsal) dan heb ik meteen voor een flinke tijd in huis. Alleen heb d'r nu niet op gelet en heb nog maar 1 pakje op voorraad haha! En nergens in de aanbieding dus dacht ik nou misschien eens andere merken proberen! Scheelt waarschijnlijk een hoop
Ja, maar alleen als dat een actie is. Dan zitten er 4 of 5 pakken in 1 verpakking met een doekjesdoos erbij.
Hier de Babylove doekjes van de DM €3,50 voor een 4pak 80 doekjes per pak. Ik vind het tot nu toe de fijnste doekjes! (wel de sensitive) dus als je dicht bij de grens woont kan ik het je erg aanraden. Ik sla meestal voor een paar maanden in
Ik heb heel lang gewoon hydrofiele washandjes gebruikt met water, werkt prima. De laatste tijd had ik erg veel was steeds en droogde het slecht, dus ik ben wat makkelijker geworden wat betreft de wasbare luiers enz. Gebruik nu ook vaak de sensitive doekjes van de etos of AH.
Etos, action en lidl bevalt goed. Minder tevreden over Kruidvat en jumbo heeft nog een budget versie (blauwe verpakkingen) dat is een bonk ergernis hier, doekjes kleven aan elkaar, ruikt niet al te aangenaam en t voelt ook wat schuimerig. Hema is ook niet onaardig, kleeft wel vaak maar voelt goed. Wij gaan zwitsal eens proberen.
Ik koop ook altijd de pampers sensitive bij de kruidvat zijn ze nu in de aanbieding. 2x doos á 9 stuks voor 25 euro. Dat is 1.38 per stuk.
Billendoekjes zijn juist neit geschikt voor handen en gezicht ivm de olie die er in zit. de kleine krijgt dat echt wel binnen. Je kan beter snoetenpoetsers gebruiken.. Ik gebruik de doekjes van Basic, Albert Hein. Niet duur en ik vind ze erg fijn
Etos! Veel geprobeerd maar bij Etos blijven hangen. En geen gestoei meer dat er of 10 doekjes tegelijk uit konen óf juist dat er geen volgend doekje komt
Wasbare billendoekjes! Beter voor milieu, geen toegevoegde producten of parfum en goedkoper (eenmalige aanschaf)
Op die van Pampers staat dat ze ook voor het gezicht en handjes zijn Tegenwoordig heb ik zelf per dag een schoon badstof monddoekje die ik nat maak en daarmee d'r mond en handjes af toe, scheelt een hoop geld ipv elke een doekje pakken en ik vind het persoonlijk beter schoonmaken dan een doekje! Vond d'r handjes altijd zo plakkerig nadat ik ze had schoongemaakt met een billendoekje. Ik heb nu overigens kruitvat eigen merk billendoekjes gekocht! Ga het eens proberen!
In die dozen van 12 stuks zijn ze toch overal altijd maar 20 euro? Ik zie ze eigenlijk bijna nooit goedkoper dan dat. Wij hebben ook altijd pampers sensitive.
Op de verpakking staat dat ze voor alles geschikt zijn. En ondanks de gevoelige huid nergens last van!