Pampers sensitive. Lekkere dikke doekjes en weinig geur. Die waterwipes zijn eigenlijk wel de beste omdat hier alleen water en wat citroen in zit, dus veel beter voor de huid..maar ze zijn drijfnat! En duur
Ik had etos sensitive maar gebruik nu al maanden die vd kruitvat sensitive. Fijne doekjes, niet te nat en leuke prijs. Ik koop die grote dozen in de aanbieding.
Ik heb Pampers doekjes, Pampers sensitive, Kruidvat en Etos gebruikt en ik vind de Etos doekjes de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben. De normale Pampers doekjes vind ik ook heel fijn, maar de Etos doekjes doen er niet voor onder en zijn veel goedkoper.
Een reden waarom deze: ze zijn volgens de verpakking ook geschikt voor handjes en gezichtjes. Dus daar koop ik dan geen andere voordus ze liggen bij mij op de eettafel en op de commode.
Wij gebruiken neutral en bestellen het in grootverpakking via bol.com Ik las laatst zo'n test van wat de minst schadelijke doekjes waren en daar kwamen deze erg hoog uit. Beste is inderdaad water wipes. https://www.consumentenbond.nl/test/baby-kind/ingredienten-babydoekjes-veilig
Ik gebruik de AH sensitive doekjes, zonder parfum. Je kunt hier ook dozen met 6 pakjes tegelijk van krijgen.
Ik vind de Babylove sensitive van de DM in Duitsland het fijnste, maar de sensitive van de Aldi zijn ook fijn heb ik gemerkt. Ik kijk altijd de ingrediënten na, in ieder geval wil ik doekjes zonder parabenen en liefst ook zonder parfum. Handjes en mond altijd met een klein natgemaakt hydrofiel monddoekje.
Ik heb een doos billendoekjes gekocht van kruitvat eigen merk, de sensitive versie. Alleen ik vind de doekjes niet heel fijn. Ze zijn echt super dun in vergelijking met Pampers sensitive! Nu wil ik dus liever weer een doos Pampers doekjes gaan halen maar ik vraag mij af of de gewone Pamper doekjes net zo dik en stevig zijn als de Pampers sensitive? Iemand ervaring ermee?
Jawel de pampers fresh clean had ik al eerste gehad. Beetje natter dan de sensitive. Maar met parfumgeur. Ze zijn allebei goed. Geloof dat ze ergens in de aanbieding zijn.
Albert Heijn lotion doekjes. Een doos is dan iets van 7 euro voor 6 pakken. Ik vind water wipes nog fijner maar ik heb geen geldboompje in de tuin helaas.
Ik had altijd kruidvat. Eerst de normale en daarna sensitive. Toch vond ik ze niet fijn. Kreeg de poep er soms gewoon niet goed af en had dan wel vijf doekjes nodig. Dan gaat zon pak wel hard. Heb nu Zwitsal in de aanbieding gekocht. Doen het prima, maar ben niet heel enthousiast. Ben er dus nog niet helemaal uit.
Ik zweer bij Zwitzal ik haal altijd de voordeel doos bij de AH die van de kruidvat zijn ook goed.. Pampers en heb ik een keer geprobeerd maar rook nergens naar (zwitzal geur gewend) en de Jumbo bumble bee en Huggies billendoekjes die zijn de slechtste ooit!!! breken heel snel veels te nat en als je er 1 uit trekt trek je bijna de hele inhoud mee naar buiten...niet handig als je een kind met een poepluier in de andere hand heb jammer want die zijn vaak heel goedkoop ook te vinden bij de zeeman (huggies)
Hier veel verschillende doekjes geprobeerd. Maar dan ruiken ze vies, of te droog of idd te duur of reageren ze hier slecht op. Tegenwoordig gebruik ik de Huggies puur. Ik vind het juist fijn dat ze iets natter zijn dan andere doekjes. Dan heb ik het gevoel dat alles goed schoon is vooral na een poepluier. Hihihi heb je ook minder nodig om af t vegen. Jaa soms komt idd een paar doekjes mee maar nu ik het zovaak gebruikt heb, ik daar ook m'n handigheid in gevonden. Je kan ze kopen bij de action en zeeland voor €0,99. De action heeft ze ook weleens in de aanbieding dan kosten ze maar €0,76. En de Kruidvat heeft ze ook weleens voor €0,99
Billendoekjes zijn zo persoonsgebonden voor wat je wel of niet fijn vindt. Dat bewijst dit topic ook weer Ik vind eigenlijk alleen de etos sensitieve fijn. Andere doekjes vind ik al snel te nat (heel vaak en daardoor sneller last van schimmelinfecties!), te dik of juist te dun, niet fijn openmaken (meerdere tegelijk uit de verpakking), te duur, met parfum, of ze veroorzaken luieruitslag (gevoelige huid hier). De etosdoekjes zijn regelmatig in de aanbieding en dan sla ik een berg in. Ik heb al veel andere doekjes geprobeerd, ook die hier als super fijn beschreven staan, maar ik ben altijd weer blij als die op zijn en ik de Etos doekjes in huis heb. Of te wel: je moet uitproberen wat je zelf fijn vindt!