Welke billendoekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rebelleflower, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ik gebruik die van Neutral. Zl zijn billen liggen gelijk open als ik andere doekjes gebruik...

Waterwipes ging overigens ook goed, maar die zijn zo duur....

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik heb nu een pak van de Lidl geprobeerd, maar meer om zijn mond en handjes af te vegen. Dit kwam zo uit. Nu heb ik de test van de consumentenbond gelezen dat er een bepaalde stof niet tot zeer weinig van mag in zitten, omdat boven de 0.3% kankerverwekkend kan zijn: phenoxyethanol. Het staat in de ingrediëntenlijst als derde, maar kan er niet uithalen hoeveel we precies in zit...

Nu zal de kleine er vast niets van hebben opgelopen ofzo ;) maar toch vind ik het geen prettig idee. Misschien toch maar Neutral... heb ik nu de shampoo e.d ook van.

3. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Degene die Waterwipes heeft bedacht lacht zich een ongeluk. Een doekje doordrenkt met water en een heeeeeel klein beetje grapefruitextract en daar betaal je dan 7 cnt per doekje voor. Waarom ben ik hier niet op gekomen haha!

Logan vindt dit leuk.
  4. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de gewone doekjes van pampers. ook begonnen met de sensitieve, maar deze zijn net zo fijn

5. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ja echt belachelijk... maar blijkbaar zijn er toch mensen die het ervoor betalen....

6. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Als gastouder heb ik al heel veel verschillende merken gebruikt (dit geven de ouders mee met de luiers), maar mijn favoriet bijft toch Zwitsal sensitive. De doekjes zijn lekker groot, stevig en niet te nat.

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Pampers sensitive, ik bestel ze op de Duitse Amazon, een 12 pak. De prijs wisselt een beetje, de laatste keer heb ik 10,48 betaald.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Weet niet of iemand het al heeft geschreven maar ze zijn weer in de aanbieding. Deze keer bij de trekpleister, 50% korting geloof ik

9. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Goede tip!! Ben meteen gaan kijken en ze zijn idd goedkoop daar!

10. sleepy

sleepy Actief lid

13 nov 2016
    292
    72
    28
    Ook op wehkamp.nl zijn ze weer in de aanbieding! 18 pakken voor 23.95!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Pampers vind ik zelf niks, vieze natte doekjes.

Zodoende begonnen met zwitsal, superfijn! En na een poos kwam ik erachter dat die van de ah eigen merk (gele pakken) echt hetzelfde zijn, dus vanaf toen ah.

Logan en Vero0504 vinden dit leuk.
  12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik gebruik doekjes van pampers. Bestel ze altijd online bij bol of Wehkamp. Doos van 15 pakjes en heb nog nooit meer dan 22 euro betaald. Vind het zelf de fijnste doekjes.

13. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ik ben er een van. Geen last meer van smetplekjes, rode vlekjes en uitslag. Ja ze zijn belachelijk duur, maar nu het kan heb ik het er wel voor over. Makkelijker dan een berg natte washandjes meeslepen.

Nogevengeduld vindt dit leuk.
  14. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik gebruik Huggies, heel tevreden over. Ze zijn wat nat maar dat vind ik juist fijn, daarmee maakt het goed schoon. Ze ruiken goed, ze zijn niet duur en ze komen ook goed uit de test mbt de 'troep' die in al die billendoekjes zit.
    Ze blijven wel regelmatig hangen met het eruit halen, maar dat weegt voor mij niet op tegen de voordelen!

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik gebruik wasbare doekjes bij ons eczeem meisje. Hydrofiele washandjes en stukken hydrofiel als lapjes genaaid. Mengsel van amandelolie, water en een drupje lavendelolie erin en klaar :)

16. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij gebruiken Huggies Natural Care. Deze doekjes bevatten heel weinig toevoegingen en kun je zelfs als snoetenpoetser gebruiken (staat op de verpakking).

17. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Van de ah huismerk zijn echt kei fijn.
    Niet te nat, niet te droog, dicht van structuur (geen poep aan je handen) en geen opdringerige parfumlucht.
    Kosten 1,40 voor 72 stuks, maar zijn regelmatig in de aanbieding met 25 of 50% korting. Ze hebben ook voordeeldozen die ook regelmatig in de aanbieding zijn

18. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Wij zweren bij de sensitive doekjes van de aldi! Niet te nat en lekker groot en stevig. Wij wonen in frankrijk maar als we een weekje op familiebezoek in Nederland gaan, slaan we altijd een voorraad in. En als mensen deze kant op komen vragen we ook of ze een aantal pakken mee te nemen haha!! Hier hebben ze bij de aldi ook wel sensitive doekjes maar die zijn niet hetzelfde!! Net als dat ze in Nederland wel maat 4+ luiers hadden en hier niet. Gelukkig zit onze dochter nu in maat 5.
    Ook verschillende merken luiers geprobeerd maar we komen altijd weer bij aldi uit, maar dat is even off-topic haha ;)
    De lidl sensitive halen we wel eens als de aldi doekjes op zijn, ook fijn maar die zijn wat natter.

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nu de kruidvat gekocht om uit te proberen.
    Stuk goedkoper dan Zwitsal en ik vind ze net zo fijn :)
    Met 2 kinderen in de luiers gaan de doekjes hard dus ik koop vanaf nu alleen nog lidl of kruidvat doekjes.

20. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ik heb Kruidvat normaal, Kruidvat sensitive en Zwitsal geprobeerd. Die van Kruidvat maakte niet goed schoon, die van Zwitsal redelijk goed maar wat duur.

Nu heb ik de doekjes van de Lidl (Toulouse Sensitive) geprobeerd. Ik gebruik ze ook als toetendoekjes. Ik vind ze erg fijn! Lekker groot, stevig en precies nat genoeg. En nog voor een leuke prijs.

Deel Deze Pagina