DE dresscode voor de bruiloft van mijn broer ... Willen jullie meekijken ? ik vind deze wel heel mooi, maar hij is vrij simpel maar met een berg mooie armbanden en kettings ?? Gipsy Ibiza strapless jurk | beach dress Nude | Tuniek Jurken | GIPSY IBIZA of heel anders; Long Dress Nandy MA-j14-039 | Jurken | Love2Dress Nog iemand leuke websites waar ik kan snuffelen ?? Wil eigenlijk wel een lange jurk... het hele gebeuren is in een strandtent..
Mwa ik vind die jij voorstelt persoonlijk niet zo. Bij de h&m hebben ze nu best veel hele leuk lange jurken. Misschien zit daar iets tussen?
Vind ze alle 2 leuk 2e iets meer dan de 1e Ik zou zegen wat is meer jou stijl en welke kleur staat je mooi Nude kleur kan snel flets maken in het gezicht.
Ik zou voor de 2de gaan als ik tussen deze twee moest kiezen. Maar kijk anders ook eens bij de kleinere websites of facebook pagina's met kleding. Staan ook hele leuke en aparte dingetjes op. het barst nu overal van de lange jurken dus moet vast lukken.
Ik vind bijvoorbeeld zoiets wel leuk maxidress dip dye aqua green ibiza style - Mirazo Ik vind de jurken die jij liet zien een beetje te markt. Je hebt genoeg winkeltjes met echt mooie jurken voor weinig.
Ik zou als je tussen die 2 gaat kiezen de 2e doen. De eerste vind ik echt niet mooi maar dat is mijn mening
Tom Tom ibiza heeft ook super mooie jurken TomTom Ibiza jurk – Shop TomTom Ibiza jurk op Miinto.nl