6 jarig jongetje kritiek na 15 uur voor straf op ijskoud balkon

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zara75, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
  2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.874
    5.111
    113
    Ik las het ook net. Echt verschrikkelijk. Hopelijk worden de kinderen goed opgevangen.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik las het vanmorgen ja. Wat een verdriet en wanhoop voor dit jongetje :( en zijn zusje ook. Hoe volwassenen zoiets kunnen bedenken is echt onvoorstelbaar. Afschuwelijk.

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Huh? Omdat 'Jezus dat zo wil'? De 'ouders' hebben dat jochie toch buiten gezet? Jezus niet. Ook nog de schuld in andermans sandalen schuiven! :x

Ik voel mij al schuldig als ik boos ben op dochter of haar eens een keer op de trap zet of mijn stem verhef. :)

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    wat een mensen heb je toch :( echt onvoorstelbaar

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Die kinderen zijn getekend voor het leven. Echt, m'n hart breekt gewoon. Onvoorstelbaar dat er zulke barbaarse idioten rondlopen. 😭
    Ik vraag me ook af hoe het komt dat zo'n jochie 15!! uur lang ongemerkt op een balkon kan verblijven. Dat moet je toch horen, een (ongetwijfeld) huilend kind?

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat ik nog het meest hartverscheurend vind is dat de kinderen ondervoed waren en hij op zoek ging naar eten in de keuken. En dan dit als straf. Ik ben er beroerd van. Arm kind. Die ouders kan ik niet eens bedenken. Geen straf is hoog genoeg voor zulk vuil. Kan me niet schelen of ze zelf een rotjeugd hebben gehad, het iq van een theelepel hebben of zo schizofreen zijn als een deur.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Hoe verzin je het.. arme kids :(

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Door dit soort incidenten heb ik altijd toch weer even de gedachte dat verplichte anticonceptie bij sommige mensen mogelijk zou moeten zijn. Sommige mensen moeten gewoon geen kinderen krijgen, omdat ze echt niet in staat zijn voor kinderen te zorgen en hen op te voeden. Echt triest dit. :(

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    idd! dit is gewoon duivels en heeft niks met Jezus te maken. Verschrikkelijk voor die kinderen. Je zou die kinderen toch in je armen willen nemen, knuffelen, eten geven en in lekker warm bad/bed stoppen. Mn hart huilt als ik zulk nieuws hoor!:(

11. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan wel huilen bij dit soort berichten, arm arm kind...

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Echt verschrikkelijk arme kinderen.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat is dan toch zeker een andere Jezus dan die van "Laat de kinderen tot mij komen."

Mijn man zei net: die kinderen gun je toch andere ouders. Nou, ik mag hopen dat ze die nu inderdaad gaan krijgen!

14. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Verschrikkelijk!!! waar was Jeugdzorg want dit was al langer aan de gang.(mishandeling en verwaarlozing)

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    triest... hoe kun je zoiets nou doen... ik voelde me al schuldig toen ik haar pas een stap naar buiten liet doen op haar sokken omdat ze het niet nodig vond jas en schoenen aan te doen... ze wist niet hoe snel ze naar binnen moest om haar spullen aan te doen. maar zoiets.... jeetje

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Inderdaad! Je zou ze toch meteen in huis nemen en vertroetelen! Arme kinderen!

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Arme kinderen.

Maar sorry dat ik het zeg, die kinderen zijn leerplichtig! Is er dan werkelijk niemand op het idee gekomen dat 2 ondervoede kinderen uit één gezin misschien ergens gemeld moeten worden?

Ja, de ouders zijn de titel ouders niet waardig, maar de omgeving heeft hier ook echt wel steken laten vallen, er moet goed gekeken worden waarom er hier niet eerder ingegrepen is.

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb me ook al afgevraagd of er dan nooit een juf op school ofzo heeft opgemerkt dat er iets niet pluis was.

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dit las ik vanmorgen onderin op RTLZ in het kort en ben toen verder gaan zoeken, vreselijk dat verhaal! Mijn hart brak gewoon. Ik zal me nooit kunnen voorstellen hoe sommige mensen zijn die zulke rare fratsen uithalen!!

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Voor de mensen die wijzen naar jeugdzorg / juffen e.d. De vader stond wel op dat adres ingeschreven, maar de moeder en kinderen hebben de Franse nationaliteit en woonden daar zonder dat ze in die gemeente (of zelfs in België) ingeschreven stonden. Ze waren dus totaal niet in beeld.

Deel Deze Pagina