Ik heb de Curve 8900....kan echt niet meer zonder. Mijn lieve vent heeft voor mij een roze trackball gekocht. Hoop dat ie snel binnen komt. Heb op het internet ook leuke themes gevonden.
Hoi Ik heb de BB curve 8520,ben er op zich heel erg blij mee.. Alleen wil ik jullie vragen of je je smsjes ook gewoon in mappen kan krijgen,zoals verzonden en inbox?Nu komen ze allemaal bij elkaar en onder elkaar,en vind dat toch wel heel vervelend.. En hoe krijg je de wi-fi en gprs uit?Of heeft dit dan weer nadelen met sms ontvangen en versturen,en bellen en gebelt worden? Updaten hoe doen jullie dat?Kan dat gewoon met de kabel of moet dat via het internet? Heel veel vragen in 1,maar hoop dat iemand het hier weet
BB curve 8900 en ben er vet verslaafd aan! Heb een hyves en msn applicatie erop staan en zwp is goed bereikbaar. Ik kan niet meer zonder.. Enige nadeel is inderdaad dat je je email en smsjes in 1 map krijgt..
ik heb de blackberry 8520 in het paars. heerlijk toestel hoor. de smsjes krijg je kun je volgens mij niet in mappen krijgen, vind het wel fijn zoals het nu is. wifi en gprs schakle je uit door in het menu te gaan... naar beneden scrollen dan op ff denken verbindeingen berheren te drukken en dan kan je wifi en gprs uitschakelen. heeft geen gevolgen voor bellen gebeld worden en smsen
Ik wil de Blackberry 9700, maar helaas is ie niet op voorraad (tenminste ik kan hem niet vinden) Volgende week maar weer eens verder zoeken..wil hem gelijk hebben, maar overal moet je wachten en niemand weet hoe lang. Mirre
ik ben naar Goes gereden. Daar hadden ze hem nog wel op voorraad. in de buurt zat er inderdaad een levertijd op.
Hey, hij is nog open! Ik heb een nieuwe telefoon! Maar het is geen BB geworden Heb toch gekozen voor de Nokia E71, ivm het menu enz Vond ik persoonlijk toch prettiger dan van BB!
Oh je hebt voor een Nokia gekozen. Ik was juist nieuwsgierig geworden hoe de Blackberry bevalt. Ik mag nl. over een maandje ook verlengen en de BB Curve 8900 lijkt me wel wat. Ik heb even op kiekeurig.nl gekeken en dit lijkt me de meest kleine en elegantste BB. Ik heb kleine handen, dus wil geen enorm toestel. Ik zit bij Hi en dat bevalt prima, dus dat wil ik zo houden. Ben benieuwd naar nog meer BB ervaringen, want ook ik vind het moeilijk een keuze te maken!