welke blafband voor klein budget

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Daarmee los je het probleem niet op he.. je moet de oorzaak van het gedrag aanpassen.. En dit gedrag aanpassen zal nog wel ff duren naarmate het een gewoonte is geworden..

Succes met je blafband..

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    +1:D

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dank je wel, gaat goedkomen. Wij hebben er een heel andere hond voor teruggekregen.;)
    En natuurlijk hebben wij geprobeerd het probleem aan te pakken waar we konden, maar dat werkte hier niet. Ook is bij onze hond niet bekend waardoor hij zo blaft. Nu hij de band om heeft is hij veel rustiger en zit zichzelf ook minder in de weg. Hij zat in een negatieve spiraal en is daar nu uitgekomen. Ik begrijp heel goed de afkeer tegen deze banden, had het eerst zelf ook, maar als je ziet dat het je hond ten goede komt dan krijg je er een andere kijk op. Iedereen heeft altijd het idee dat je je hond martelt, maar dat is helemaal niet het geval. Wij "straffen" de hond op afstand. Niet met onze stem, maar met een trilling van de band. (stroom gebruiken we hier niet)

Het probleem is hier dus wel degelijk opgelost. En daarbij houden we nu ook de buren tevreden, wat ook erg fijn is voor de buren.;)

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Joh het is niet mijn bedoeling geweest een rel te veroorzaken. Ik heb al honderden euros in die beestjes gestoken en verplaatsen is voor mij echt het allerlaatste maar mijn rust en mijn kids lijden er onder. Wat moeten we dan? We zijn al 2 jaar aan het vechten. Om de problemen in te perken de honden waren niet zindelijk hebben ze ook voor mekaar gekregen. Ik help ze overal mee en dat boeit me niets. Maar mijn jongste zit op dit moment dus beneden omdat 1 van de twee dus een voetganger hoorde op straat. Ik zag hem lopen en hoppa klaar weer.
    De buurvrouw stuurt gelijk een berichtje en ik hoor ze de hond ook corrigeren maar mijn jongste is al wakker. Ik baal ervan en mijn buren ook omdat hun geen andere optie meer zien dit ze herplaatst moeten worden en dat wil ik voorkomen.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina